اجرای طرح «هجرت ۳» در ۱۴۰ منطقه بسیج دانش‌آموزی زنجان
کد خبر: 1417574
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۶

اجرای طرح «هجرت ۳» در ۱۴۰ منطقه بسیج دانش‌آموزی زنجان

گروه اجتماعی: رئیس سازمان بسیج دانش‎آموزی زنجان گفت: طرح «هجرت ۳» در ۱۴۰ منطقه و ۱۷ حوزه بسیج دانش‎آموزی در سطح استان زنجان، از نیمه نخست تیرماه سال‌جاری تا پایان شهریورماه برگزار می‌شود.

محسن احمدی‎تبار، رئیس سازمان بسیج دانش‎آموزی استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، با اشاره به برگزاری طرح اوقات فراغت دانش‎آموزی توسط این دستگاه فرهنگی در طول تابستان امسال، گفت: طرح «هجرت 3» همچون سال‌های گذشته در راستای بهینه‎سازی اوقات فراغت دانش‎آموزان در سطح استان زنجان برگزار می‌‎شود.
وی ادامه داد: این طرح در 140 منطقه و 17 حوزه بسیج دانش‎آموزی در سطح استان، از نیمه نخست تیرماه امسال تا پایان شهریورماه سال‌جاری برگزار می‌شود.
رئیس سازمان بسیج دانش‎آموزی استان زنجان عنوان کرد: این طرح در قالب 1200 نفر اردو و 12 هزار نفر روز به مدت 10 روز در بین دانش‎آموزان اجرا می‌شود.
احمدی‎تبار، هدف از اجرای این طرح را مرمت و بهسازی مدارس دانست و گفت: هر دانش‌آموز بنا بر وظیفه‌ای که در طرح هجرت بر عهده می‌گیرد، در مدرسه‌ای که مشغول به تحصیل است، به کار گرفته می‎شود.
وی با اشاره به اجرای طرح ولایت در مدارس استان، یادآور شد: این طرح پس از ماه مبارک رمضان آغاز شده و به مدت 14 روز در بین دانش‌آموزان زنجانی برگزار می‌شود.
این مقام مسئول اظهار کرد: در این اردوی زیاتی ـ آموزشی بیش از 300 نفر حضور یافته و از کلاس‎های بصیرتی در روشنگری آن بهره‎مند می‌شوند.
رئیس سازمان بسیج دانش‎آموزی استان زنجان اضافه کرد: طرح ولایت در راستای بصیرت‌افزایی و تعمیق معنویت در بین نوجوانان و جوانان زنجانی برگزار خواهد شد.

captcha