حضور ۲۵۰ دانش‎آموز ابهری در طرح هجرت ۳
کد خبر: 1430496
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲

حضور ۲۵۰ دانش‎آموز ابهری در طرح هجرت ۳

گروه اجتماعی: مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه ابهر با اشاره به اجرای طرح هجرت۳، گفت: در این طرح ۲۵۰ نفر از دانش‌آموزان شهری و روستایی ابهر ثبت‎نام کرده‎اند که در مجموع هر کدام ۱۰ روز در اجرای این طرح همکاری خواهند داشت.

محمدعلی مرادی، مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه ابهر در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ایام اوقات فراغت دانش‌آموزان، این دستگاه اجرایی برای غنی‎سازی ایام فراغت دانش‌آموزان اقدام به اجرای برنامه‎های فرهنگی کرده است.
وی به اجرای طرح هجرت 3 ویژه دانش‎آموزان ابهری، متذکر شد: در این طرح 250 نفر از دانش‌آموزان شهری و روستایی ثبت‎نام کرده‎اند که در مجموع هر کدام 10 روز در اجرای این طرح همکاری خواهند داشت.
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه ابهر ادامه داد: به عبارتی دیگر،2500 نفر روز در این طرح حاضر شده و از خدمات ارائه شده در آن بهره‎مند خواهند شد.
مرادی خاطرنشان کرد: اجرای طرح هجرت 3 پس از پایان ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا پایان شهریور امسال به طول خواهد انجامید که بسیج دانش‎آموزی سپاه ناحیه ابهر اجرای آن را بر عهده خواهد داشت.
وی عنوان کرد: بهسازی مدارس، نظافت کتابخانه‎ها، طراحی و زیباسازی سالن، نصب ادعیه در نمازخانه‎ها و انجام فعالیت‌های فرهنگی از جمله برنامه‎هایی است که در طول اجرای طرح هجرت 3 در بین دانش‎آموزان برگزار می‌شود.
این مقام مسئول در پایان یادآور شد: همچون سالیان گذشته 11 مبلّغ در این اردوها حضور داشته و در کنار فعالیت‎های عمرانی به بصیرت و معرفت‌افزایی در بین دانش‌آموزان حاضر در طرح خواهند پرداخت.

captcha