تخریب قبور مطهر ائمه اطهار(ع) با هدف جلوگیری از رشد و تعالی اسلام صورت‌ می‌گیرد
کد خبر: 1436543
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱
رئیس ستاد عتبات‌عالیات استان مرکزی:

تخریب قبور مطهر ائمه اطهار(ع) با هدف جلوگیری از رشد و تعالی اسلام صورت‌ می‌گیرد

گروه سیاسی: دشمنان در تلاشند تا با حقه و کینه از رشد زاینده و تعالی اسلام ‌در افکار جهانی جلوگیری کرده و جلوه‌ای بس غریب از جهل و خشونت از آن برجای بماند؛ چراکه ویرانی مزار بزرگان و صحابه صدر اسلام در سال‌های گذشته در سوریه گواه این ادعاست.

مهدی زندوکیلی، رئیس ستاد عتبات عالیات استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، با اشاره به سالروز تخریب قبرستان بقیع، اظهار کرد: هشتم شوال روزی است که مدعیان دروغین پیرو سیره رسول اکرم(ص) با هجومی وحشیانه به قبرستان بقیع، آرامگاه 4 تن از امامان معصوم(ع) را ویران کردند.

وی افزود: وهابی مسلکانی که عرض ارادت، تمسک و توسل شیعیان را به مزار آن بزرگواران برنتابیده و آن را خطری برای افکار سلفی خویش می‌دانستند با حمایت استعمارگران به تخریب سرای پیشوایان شیعه دست یازیده تا شاید مانعی برای نفوذ و گسترش اسلام ناب در قلوب مسلمانان و آزادی‌خواهان که در تعالیم تشیع متبلور است، بتراشند.

زندوکیلی با اشاره به اینکه اینکه نه تنها یاد و نام ائمه معصوم(ع) با نابودی نشانه‌ای مزار ایشان از خاطر مسلمانان پاک نمی‌شود، اظهار کرد: دیدن هرباره صحنه غم بار قبور مطهر آنها شعله‌ای از عشق و ارادت در دل‌های شیفتگانشان شعله‌ور کرده و شیوه و سلوک این راهنمایان نور و رحمت الهی را در آیینه ذهن شیعیان متجلی می‌کند.

وی ادامه داد: این تفکر شوم دشمنان که به‌دنبال ایجاد تفرقه و شکاف در امت اسلامی بوده و با برپایی جنگ داخلی، کشتار و ترور اقشار مختلف مردمی اعم از مسلمان و غیرمسلمان در خاورمیانه، برنامه‌های استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل را پیاده می‌کنند پس از سوریه و عراق  زخم التیام نیافته فلسطین را نیشتر زدند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سرسپردگان در کشورهای اسلامی که سکوت امروزشان در برابر جنایات و فجایع انسانی این روزها در غزه مظلوم و محروم یادآور همراهی همیشگی آنها با سردمداران آمریکایی و صهیونیستی است، اضافه کرد: آنها در تلاشند تا با حقه و کینه از رشد زاینده و تعالی اسلام عزیز در افکار جهانی جلوگیری کرده و جلوه‌ای بس غریب از جهل و خشونت از آن برجای بماند؛ چراکه ویرانی مزار بزرگان و صحابه صدر اسلام در سال‌های گذشته در سوریه گواه این ادعاست.

زندوکیلی اضافه کرد: امروز همگان می‌دانند که نور پرفروغ این آئین پاک و شور و شعور نهفته در رفتار مسلمانان حقیقی ابرهای متراکم از ریا و تزویر اینان را درمی‌نوردد و دیرزمانی نمی‌گذرد که این سران وابسته سزای اعمال زشت خود را می‌بینند.

این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات که پس از نابودی رژیم بعث و دیکتاتور آن به مرمت، بهسازی و توسعه عتبات مقدسه به احسن وجه اهتمام کرده است بی‌صبرانه به انتظار پاک شدن سرزمین وحی از لوث وجود وهابیان ایستاده تا به لطف حی سبحان و همراهی دلدادگان و دوستداران اهل بیت(ع) و با بهره‌گیری از متخصصان و هنرمندان متعهد گام در بازسازی قبور مطهر امامان بگذارد و خرسندی دل و دیده شیعیان را به نظاره بنشیند.

captcha