شهدا هادیان زمان حال و آینده به حساب می‌آیند
کد خبر: 1444005
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲

شهدا هادیان زمان حال و آینده به حساب می‌آیند

گروه اجتماعی: فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه شهیدان هادیان زمان حال و آینده به حساب می‌آیند، گفت: جایگاه شهیدان در کنار اولیای خداوند است و آنها زندگان همیشه جاوید و بر تمامی رفتار ما نظارت دارند.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، حسین حاجی‌بگلو، فرماندار نهبندان روز گذشته، پنجم شهریور در دیدار با خانواده شهید سموری شهرستان نهبندان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: شهدا با توکل به خداوند و تبعیت از رهبری مخلصانه به جهاد پرداختند و در این راه با خدا معامله کردند و به جایگاه رفیعی نزد خداوند دست یافتند.



وی، شهیدان را شاگردان واقعی مکتب اسلام دانست و ادامه داد: آن عزیزان با نثار خون خود عزت، سربلندی و اقتدار را برای نظام و انقلاب به ارمغان آوردند.



فرماندار نهبندان افزود: خاندان شهیدان با تقدیم عزیزان خود درس ایثار و فداکاری را به اسلام و انقلاب هدیه کردند تا امروز مردم ما در حاشیه امنیت به حفظ حجاب و ارزش‌های اسلامی و تبعیت از دستورات الهی و ولایت فقیه مشغول باشند.



حاجی‌بگلو اضافه کرد: جایگاه شهیدان در کنار اولیای خداوند است و آنها زندگان همیشه جاوید و بر تمامی رفتار ما نظارت دارند.



وی با اشاره به اینکه خدایی بودن، ولایت‌مداری، حرکت در مسیر اسلام و انقلاب، علاقه قلبی و عملی به ائمه اطهار(ع)، ولایت‌پذیری و روحیه ایثار و مجاهدت از صفات برجسته شهدا به شمار می‌رود، افزود: امروز باید طوری در مسیر شهدا گام برداریم تا آرمان‌ها و اهداف آنان در جامعه نهادینه شود و آن بزرگواران در قیامت ما را نیز شفاعت کنند.



فرماندار نهبندان یادآور شد: امروز پیامدها و بازتاب‌های غافل شدن از یاد و نام شهیدان به تمام افراد جامعه باز می‌گردد و ما باید راه و صفات شهیدان را برای مردم به ویژه نسل جوان و نسل‌های آینده ترسیم و نهادینه سازیم.



حاجی‌بگلو با اشاره به اینکه شهیدان هادیان و راهنمایان زمان حال و آینده مردم به حساب می‌آیند، یادآور شد: دشمن در جنگ نرم علیه اسلام منتظر لغزش‌های افراد جامعه در تمامی عرصه‌ها به ویژه عرصه فرهنگی و معنوی است که غفلت در مورد شهیدان و غافل شدن از آنان یکی از این لغزش‌ها محسوب می‌شود.

captcha