بيت‌ امام راحل در خمين؛ ميزبان مرحله استاني مسابقات قرآن اوقاف استان مركزي
کد خبر: 2608582
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۰

بيت‌ امام راحل در خمين؛ ميزبان مرحله استاني مسابقات قرآن اوقاف استان مركزي

گروه فعاليت‌های قرآنی: مدير كل اداره اوقاف استان مركزی از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن با حضور بيش از 300 شركت‌كننده در بيت امام راحل در خمين خبر داد.

حجت‌الاسلام آيت‌الله عباسيان، مدير كل اوقاف و امور خيريه استان مركزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه مركزی، گفت: مرحله شهرستانی سی و ششمين دوره مسابقات قرآن كريم در بخش آقايان و بانوان در دو مقطع شكوفه‌ها و بزرگسالان، نيمه دوم شهريورماه سال‌جاری در سطح استان با حضور بيش از 25 هزار و 198 شركت‌كننده برگزار شد.
وی بيان كرد: اين مرحله از مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتيل و حفظ قرآن كريم برگزار شده كه برگزيدگان نيز با كسب امتياز لازم معرفی و تجليل شدند.
حجت‌الاسلام عباسيان از راهيابی برگزيدگان مرحله شهرستانی به مرحله استانی اين دوره از مسابقات اظهار كرد: مرحله استانی سی و ششمين دوره مسابقات قرآن اوقاف با حضور بيش از 318 شركت‌كننده آبان‌ماه جاری برگزار می‌شود.
مديركل اوقاف استان مركزی ادامه داد: مرحله استانی اين دوره ازمسابقات در دو مقطع شكوفه‌ها و بزرگسالان در رشته‌های قرائت به روش ترتيل و تحقيق و حفظ اجزاء 5، 10، 20 و كل قرآن برگزار خواهد شد.
وی تصريح كرد: مرحله استانی اين دوره از مسابقات 10 آبان‌ماه جاری در بيت قديمی حضرت امام(ره) در شهرستان خمين برگزار و برگزيدگان به مرحله كشوری راه خواهند يافت.
اين مقام مسئول در پايان افزود: فقط كسانی به مرحله استانی اين دوره از مسابقات راه يافتند كه در مرحله شهرستانی حدنصاب نمره بالای 70 را كسب كرده‌اند.
captcha