شوراهای اسلامی شهر و روستا از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی است
کد خبر: 2766618
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹

شوراهای اسلامی شهر و روستا از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی است

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه با حضور در جمع شورای شهر دهدشت گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد، حجت‌الاسلام سید محمد حسینی‌طلب، رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه امروز، ششم بهمن  با اشاره به اینکه شوراها از ابتدای تشکیل آنها تاکنون منشا خدمات ارزشمند عمرانی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بوده، افزود: در قانون اساسی توجه ویژه‌ای به شوراها شده است.
وی با اشاره به ماده ۷۱ قانون و آیین تشکیلات شوراهای اسلامی، بیان کرد:  براساس این ماده  شناخت کمبود‌ها، نیازها و نارسایی‌های اجتماعی، فرهنگی و شناخت راه‌حل‌های کاربردی و همچنین همکاری با مسئولان اجرایی و نهاد‌های مملکتی و برنامه ریزی درخصوص مشارکت مردم در مباحث فرهنگی از وظایف و اختیارات این شوراست.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه افزود: با توجه به گستردگی کار شورا از شورای اسلامی شهردهدشت انتظار داریم که توجه ویژه‌ای به مسائل فرهنگی نموده و همکاری‌های لازم را در اجرای برنامه‌های فرهنگی و همچنین مشاوره در شناخت معضلات فرهنگی و اجتماعی و ارائه‌راه حل‌های مناسب داشته باشد.
حجت‌الاسلام حسینی طلب اضافه کرد: اداره تبلیغات اسلامی آمادگی همکاری در زمینه‌های مختلف را با شورای اسلامی شهر دهدشت را دارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خویش با بیان اینکه اهانت به پیامبر اکرم(ص)، اهانت به همه انبیای الهی است، یادآور شد: زیرا نبی مکرم اسلام(ص) خلاصه همه انبیاست و ما این اقدام را محکوم می‌کنیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه اظهار کرد: کسانی که این عمل زشت را انجام دادند و کسانی که اقدام تروریستی را به نام اسلام در کشور فرانسه انجام دادند از نظر ما محکوم‌اند و همه ما با حضور در این راهپیمایی این قبیل اقدامات را محکوم می‌کنیم.
حجت‌الاسلام حسینی طلب با بیان اینکه دشمنان اسلام با توطئه‌های بسیار سعی می‌کنند از پیشرفت اسلام جلوگیری کنند، گفت: اما باید بدانند توطئه‌های آنان محکوم و باعث وحدت مسلمانان جهان خواهد شد.

captcha