اراک، میزبان نمایشگاه قرآن محلات شد
کد خبر: 2920160
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲
در پی استقبال گسترده؛

اراک، میزبان نمایشگاه قرآن محلات شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: در پی استقبال گسترده از نمایشگاه قرآن مدرسه آل‌یاسین محلات، این نمایشگاه به مدت دو روز در اراک برپا شد.

حجت‌الاسلام ربیعی، مسئول نمایشگاه مدرسه قرآنی آل‌یاسین محلات در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان  مرکزی، گفت: نمایشگاه قرآن و عترت همزمان با هفته امور تربیتی در کانون امام خمینی(ره) اراک برپا شد که با استقبال خوب بازدیدکنندگان همراه بود.

وی افزود: آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه اراک به همراه فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی و جمعی از مسئولان از این نمایشگاه بازدید کردند.

به گفته مسئول نمایشگاه، آیت‌الله دری نجف‌آبادی ضمن ابراز خرسندی از برپایی این نمایشگاه، ترویج و توسعه اینگونه برنامه‌های قرآنی در سطح مدارس استان را مفید دانست.

امام جمعه اراک ضمن بازدید از بخش مفاهیم قرآنی و تجسم هنری آیات قرآنی، تهیه نرم افزار با این موضوع و توزیع در سطح کشور را خواستار شد.

یادآور می‌شود؛ نمایشگاه قرآن محلات با استقبال بیش از سه هزار علاقه‌مند در این شهرستان برگزار شد  که با توجه به استقبال گسترده از این نمایشگاه، به مدت دو روز نیز در اراک برپا شد.

captcha