چگونگی دریافت تأییدیه گواهی و استفاده از نشان حلال
کد خبر: 3331523
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۴
جنت تشریح کرد:

چگونگی دریافت تأییدیه گواهی و استفاده از نشان حلال

گروه سلامت: رئیس مرکز تحقیقات حلال سازمان غذا و دارو، از تمامی شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده محصولات سلامت خواست تا در خصوص اخذ تأییدیه گواهی و استفاده از نشان حلال اقدام کنند.

به گزارش  خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) بهروز جنت، رئیس مرکز تحقیقات حلال سازمان غذا و دارو کشور خواستار اخذ تأییدیه گواهی و استفاده از نشان حلال از سوی شرکت‌های وارد کننده و تولیدی مواد غذایی و آرایشی شد.
وی از تمامی شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده محصولات سلامت‌محور اعم از فراورده‌های خوراکی و آشامیدنی طبیعی، سنتی و مکمل، آرایشی و بهداشتی،  و دیگرفراورده‌های بیولوژیک و ملزومات و لوازم پزشکی خواست تا با توجه به ابلاغیه ریاست سازمان غذا و دارو مبنی بر لزوم گسترش فرهنگ مصرف محصولات حلال در دنیا، هر چه زودتر به اخذ تأییدیه گواهی حلال اقدام کنند.
جنت هم چنین یادآور شد : تولید کننده‌گان و واردکنندگان در صورت نیاز به تأیید گواهی حلال و الصاق نشان برای توزیع و عرضه کالا در داخل و خارج کشور، مدارک و مستندات محصولات را به مرکز تحقیقات حلال سازمان غذا و دارو جهت دریافت تائیدیه به نشانی مرکز تحقیقات حلال جمهوری اسلامی ایران واقع در تهران خیابان ولی عصر ( عج ) بالاتر از میدان ولی عصر(عج) خیابان دانش کیان پلاک 24 ارسال کنند.

captcha