«مقنی» در مدیریت دفتر قرآن و عترت حوزه ابقاء شد/ تداوم فعالیت دفتر با دو اداره
کد خبر: 3336074
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰

«مقنی» در مدیریت دفتر قرآن و عترت حوزه ابقاء شد/ تداوم فعالیت دفتر با دو اداره

گروه حوزه‎های علمیه: وضعیت دفتر قرآن و عترت حوزه‎های علمیه طی دو سه ماه اخیر با فراز و نشیب‎هایی از جنس رفتن به سمت تعطیلی تا ارتقاء را پشت سرگذاشت، ولی سرانجام در حال بازگشت به ریل اصلی است.

حجت ‎الاسلام والمسلمین علی مقنی، مدیر دفتر قرآن و عترت حوزه

حجت‌الاسلام والمسلمین علی مقنی، مدیر دفتر قرآن و عترت حوزه در گفت‌‎وگو با خبرگزاری بین‌‎المللی قرآن (ایکنا) در تشریح آخرین وضعیت این دفتر گفت: همزمان با تعطیلات تابستانی، اعضای دفتر در مرخصی به سر می‌‎برند، ولی براساس آنچه معاون محترم تهذیب گفتند حکم مدیریت اینجانب از سوی معاون آموزش حوزه ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: این دفتر با همان تیم قبلی به فعالیت خود ادامه خواهد داد و تحولات صورت گرفته، میتنی بر انتقال سازمانی دفتر از معاونت تهذیب به معاونت آموزش حوزه بوده است.

مقنی با بیان اینکه این دفتر با دو اداره «آموزش و ترویج» و «توسعه» به فعالیت خود ادامه می‎دهد، افزود: تلاش بر این است تا فعالیت‌های قرآنی جزء برنامه‌های آموزشی قرار گیرد.

وی با تأکید بر تقویت برنامه‌های دفتر تصریح کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین فرحانی، معاون آموزش حوزه نظرش بر این است که قرآن در همه برنامه‌ها ورود و نفوذ داشته باشد و جزء برنامه‌های اصلی آموزشی قرار گیرد.

مدیر دفتر قرآن و عترت حوزه بیان کرد: هم اکنون برنامه‌های معمول قرآنی مانند آزمون حفظ و دوره‌های قرآنی و معارفی در حال پیگیری است و در برخی شهرها اجرا می‌شود.

وی تأکید کرد: یکی از برنامه‌های گذشته دفتر پیگیری مسئله دانش‌افزایی استادان مدارس علمیه بوده است که با تأکیدات صورت گرفته قرار است این طرح تقویت و با اهتمام بیشتری پیگیری شود.

captcha