مهمترین هدف حلقه‌های صالحین بسط اندیشه‌های دینی، اسلامی و قرآنی است
کد خبر: 3336513
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴

مهمترین هدف حلقه‌های صالحین بسط اندیشه‌های دینی، اسلامی و قرآنی است

گروه سیاسی: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک گفت: هدف از تشکیل حلقه‌های صالحین بهر‌ه‌‌مندی از قرآن، حدیث، سنت پیامبر و اهل بیت(ع) و بسط و تعمیق اندیشه‌های دینی، اسلامی و ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی متناسب با مذهب، فرهنگ و آداب و رسوم مردم آن منطقه است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، سرگرد پاسدار علی اسلامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک دیروز، ششم مردادماه در بازدید از حلقه‌های صالحین پایگاه مقاومت بسیج شهید احمد ذاکری شهر بندر کوهستک در جمع بسیجیان اهل تسنن و تشیع اظهار کرد: هدف از تشکیل حلقه‌های صالحین بهر‌ه‌‌مندی از قرآن، حدیث، سنت پیامبر و اهل بیت(ع) و بسط و تعمیق اندیشه‌های دینی، اسلامی و ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی متناسب با مذهب، فرهنگ و آداب و رسوم مردم آن منطقه است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک اظهار کرد: شجره طیبه صالحین طرحی بر مبنای تفکر اسلامی و در راستای سازماندهی رفتارها در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، هنری، ورزشی و حتی اقتصادی است.
این مسئول اظهار کرد: سازمان بسیج در راستای انجام وظایف محوله مورد تأکید مقام معظم رهبری برای اقشار بسیج یعنی حضور به‌موقع، مخلصانه، مجاهدانه و تاثیرگزار در اجتماع و صحنه‌های ضروری و مهم انقلاب اسلامی همراه با ایمان و توکل بر خداوند متعال برشمرد.
وی با بیان اینکه رشد عقلانی، عاطفی، اجتماعی، اخلاقی و اعتقادی از جمله محورهایی است که در رشد فردی برای جامعه اهمیت دارند و باید در حلقه‌های صالحین بسیج هم مورد توجه قرار گیرند اظهار کرد: انسان تا خود را در مسیر این محورهای رشد و پرورش ندهد شاید نتواند خود را فردی مؤثر و ارزشمند در جامعه معرفی کند.
اسلامی تصریح کرد: خود‌سازی، بصیرت‌‌افزایی، حمایت از ولایت فقیه، آماده‌سازی نیروهای مخلص و با ایمان برای ظهور آقا امام عصر(عج)، تأکید بر حفط ارزش‌ها و آرمان‌ها و مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان و ارتقای آگاهی و بینش جوانان برای مقابله با تهاجمات ضد دینی و اسلامی برشمرد.

captcha