500 هزار نفر سالانه از زادگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی دیدن می‌کنند
کد خبر: 3482182
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
ساداتی:

500 هزار نفر سالانه از زادگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی دیدن می‌کنند

گروه اجتماعی: فرماندار خمین گفت: خمین به عنوان زادگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی هرساله میزبان 500 هزار نفر گردشگر داخلی و خارجی است و در تعطیلات نوروز مسافران زیادی از سراسر کشور از جاذبه‌های گردشگری و معنوی این شهرستان بازدید می‌کنند .

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، سیدمهدی ساداتی، فرماندار و رئیس شورای آموزش‌وپرورش شهرستان خمین، امروز، 19 اسفندماه، در جلسه شورای آموزش‌وپرورش این شهرستان گفت: زیرساختارها و امکانات لازم در مدارس خمین مهیا شده و هیچ گونه کمبودی وجود ندارد.
وی با بیان اینکه 45 مدرسه برای اسکان و خدمات‌دهی به مسافران نوروز در نظر گرفته شده است ادامه داد: خمین به عنوان زادگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی هرساله میزبان 500 هزار نفر گردشگر داخلی و خارجی است و در تعطیلات نوروز مسافران زیادی از سراسر کشور از جاذبه‌های گردشگری و معنوی خمین بازدید می‌کنند.
وی تصریح کرد: در سال 94 فرهنگ حمایت از آموزش‌وپرورش به عنوان مهمترین رویکرد شورا پی‌گیری شد، اعتقاد ما این است که بستر آموزش‌وپرورش باید معتدل و به دور از بازی‌های سیاسی باشد تا بتواند رسات خود را در زمینه تعلیم و تربیت به درستی انجام دهد.
رئیس شورای آموزش‌وپرورش خمین افزود: در تحقق برنامه ششم دولت آموزش‌وپرورش خمین در محوریت برنامه‌ها قرار دارد و ادارات موظف هستند کلیه امکانات خود را در اختیار این اداره قرار دهند.
فرماندار خمین در پایان با بیان نقش بی‌بدیل آموزش‌وپرورش در برگزاری انتخابات اظهار داشت: انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، با نظم، امنیت و هماهنگی کامل در خمین برگزار و همه کاندیداها از قانون تمکین کردند.
یادآور می‌شود: در این جلسه معاونان پرورشی، مالی و آموزشی گزارش عملکرد خود در سال 94 را ارائه دادند.
captcha