کارگاه‌های داوری مسابقات قرآن دانش‌آموزی خوزستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3571116
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

کارگاه‌های داوری مسابقات قرآن دانش‌آموزی خوزستان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارگاه‌های آموزشی و تربیتی ویژه داوران مرحله‌های آموزشگاهی و منطقه‌ای خوزستان با حضور 93 نفر فردا سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه در اهواز برگزار می‌شود.

علی بلاسم، رئیس اداره قرآن، نماز و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از برگزاری پنجمین کارگاه تربیت داوری مسابقات قرآن دانش‌آموزی در استان خبر داد.

وی با بیان اینکه این کارگاهها در رشته‌های تفسیر قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه در اهواز برگزار خواهد شد، افزود: بیش از 93 داور از داوران مسابقات مرحله شهرستانی و آموزشگاهی و افرادی که استعداد داوری در جشنواره‌های قطبی را دارند در این کارگاه ها شرکت خواهند کرد.

بلاسم با بیان اینکه این کارگاه ها در دو نوبت صبح و بعدازظهر فردا سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه در اهواز برگزار خواهد شد، افزود: تالار شهید مطهری ناحیه 1 آموزش و پرورش اهواز میزبان این کارگاه‌ها خواهد بود.

رئیس اداره قرآن، نماز و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش استان خوزستان با بیان اینکه در این کارگاه‌ها داوران بخش دانش‌آموزان دختران و پسران شرکت خواهند کرد، افزود: جاسم حسینی‌زاده و حامد ادگی به عنوان مدرسان این کارگاه‌ها در محل برگزاری دوره‌ها حضور خواهند یافت.

وی گفت: در این کارگاه‌ها آخرین آیین‌نامه‌ها در خصوص فرم‌های داوری و نحوه برگزاری این رشته ها به صورت تئوری در نوبت صبح و به صورت عملی با استفاده از فیلم‌های مسابقات کشوری سال گذشته در نوبت بعدازظهر به حاضران آموزش داده خواهد شد.

بلاسم عنوان کرد: از حاضران در این کارگاه‌ها در پایان دوره درخواست می‌شود که نظیر این دوره را در مناطق خود ویژه مربیان قرآن و مربیان پرورشی برگزار کنند.

وی ادامه داد: کارگاه آموزش داوران رشته احکام ویژه نواحی 4گانه اهواز و کارون ساعت 9- 11 سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه در دبیرستان طاهره ناحیه 1 آموزش و پروش اهواز برگزار خواهد شد و 20 داور آقا و خانم در این کارگاه‌ که با تدریس حجت‌الاسلام سعید شعاعی‌مفرد برگزارخ واهد شد به بیان آخرین آیین‌نامه‌های مسابقات و نحوه داوری در این رشته با حاضران صحبت خواهد شد.

captcha