اعلام فراخوان جذب و ارتقاء سطح مبلغان
کد خبر: 3573500
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
رئیس اداره مبلغان دفتر تبلیغات خراسان رضوی خبر داد:

اعلام فراخوان جذب و ارتقاء سطح مبلغان

گروه معارف: رئیس اداره مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: با هدف بهسازی شبکه تبلیغی، فراخوان جذب، گزینش و ارتقای رتبه برادران مبلغ تا 9 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام سیدمحمدمهدی قائمی‌هاشمی، رئیس اداره مبلغان دفتر تبلیغات خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، با اشاره به آغاز فراخوان جذب و ارتقای سطح مبلغان از بهمن‌ماه سال جاری بیان کرد: این فراخوان جهت بهسازی شبکه تبلیغی در نظر گرفته شده و از مبلغان سطح یک تا چهار و بشیران جوان دعوت می‌شود تا مدارک خود در حوزه‌های تخصصی اعلام شده برای شرکت در این گزینش را ارائه دهند.
وی ادامه داد: تبلیغ تخصصی در دوره‌های معارف رضوی، مباحث خانواده، مبانی ولایت فقیه، اخلاق و سبک زندگی، شیعه شناسی، نقد فرق انحرافی و عرفان‌های نوظهور، توسعه فرهنگ قرآن کریم، تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش و پاسخگویی به سئوالات دینی، اولویت‌های تخصصی برای مبلغان است که در این گزینش مدنظر خواهد بود.
حجت‌الاسلام قائمی‌هاشمی، با بیان اینکه مهلت ارائه مدارک و شرکت در این گزینش تا 9 اسفندماه خواهد بود، اضافه کرد: از منتخبان مرحله ثبت‌نام جهت شرکت در آزمون و مصاحبه دعوت خواهد شد تا با حضور و ارائه تخصص خود در حوزه‌های اعلام شده به ارتقاء سطح نائل شده و در اولویت اعزام به مراکز تخصصی هدف قرار گیرند.
وی با بیان اینکه اداره کل فرهنگی، تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در نظر دارد این گزینش را جهت پاسخگویی به امور دینی در سطح تخصصی انجام دهد، اظهار کرد: فروردین ماه سال آینده نتایج نهایی این گزینش اعلام می‌شود و مبلغان می‌توانند با صدور مجوزهای این دوره گزینش تبلیغی، برای فعالیت در مراکز تبلیغی و فرهنگی تخصصی آماده شده و از تسهیلات حمایتی و تشویقی مبلغان بهره‌مند شوند.
رئیس اداره مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، با بیان اینکه محل ثبت‌نام، دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی واقع در مشهد، چهارراه خسروی نبش کوچه روشن است، ادامه داد: مبلغان متقاضی شرکت در این گزینش می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ثبت‌نام با شماره تلفن‌های 32233806 و 32233350 تماس بگیرند.

captcha