نام‌نویسی 2537 داوطلب شورای شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3585816
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲

نام‌نویسی 2537 داوطلب شورای شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی: رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون دو هزار و 537 داوطلب شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان نام‌نویسی کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، فتاح محمدی، رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 6 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو هزار و 55 نفر از این تعداد داوطلب مربوط به مناطق روستایی و 482 نفر نیز مربوط به مناطق شهری استان است.
وی بیان کرد: از مجموع داوطلبان روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد هزار و 934 نفر مرد و 121 نفر زن هستند.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از مجموع داوطلبان مناطق شهری این استان نیز 440 نفر مرد و 42 نفر زن هستند.
محمدی اضافه کرد: تاکنون 163 داوطلب خانم در حوزه‌های شهری و روستایی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان نام‌نویسی کرده‌اند.
یادآور می‌شود، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به‌طور همزمان روز جمعه، 29 اردیبهشت‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.
نام‌نویسی رسمی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفندماه سال‌ 95 و همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده و تا 6 فروردین سال جاری نیز ادامه دارد.
captcha