ثبت‌نام دوره‌های تابستانی موسسه قرآنی مشکوة آغاز شد
کد خبر: 3598457
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
حسنلو:

ثبت‌نام دوره‌های تابستانی موسسه قرآنی مشکوة آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت مشکوة گفت : ثبت‌نام دوره‌های تابستانی موسسه فرهنگی قرآن و عترت مشکوة زنجان آغاز شد.

رباب حسنلو، مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت مشکوة در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان اظهار کرد: این موسسه از سال 88 فعالیت قرآنی خود را در زمینه‌های مختلف عمومی و تخصصی آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه به دلیل کوچک بودن فضای موسسه مجبور به شیفتی برگزار کردن کلاس‌ها هستیم، تصریح کرد: هرچند فضای کوچک باعث شده تا قدری برگزاری کلاس‌ها سخت باشد ولی با برنامه‌ریزی صحیح تلاش کردیم تا تداخلی در کلاس‌ها و برنامه‌های اجرایی پیش نیاید و قرآن‌آموزان با مشکل مواجه نشوند.

حسنلو در خصوص برنامه‌های تابستانی این موسسه گفت: ثبت‌نام کلاس‌های تابستانی آغاز شده و برای تابستان امسال روخوانی، روانخوانی، تجوید سطح یک و دو برای علاقه‌مندان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: حضور در کلاس‌ها برای دانش‌آموزان و بانوان در نظر گرفته شده و محدودیت سنی ندارد و با توجه به اتمام دوره پیش‌دبستانی قرآنی، برنامه‌های ویژه خردسالان نیز در این موسسه برگزار خواهد شد.

حسنلو تاکید کرد: دوره‌های حفظ جزء 30 برای خردسالان 4 تا 6 سال از دیگر دوره‌هایی است که در این موسسه برگزار می‌شود و مورد استقبال خانواده‌ها قرار دارد.

به گزارش ایکنا موسسه فرهنگی قرآن و عترت مشکوة در شهرک انديشه زنجان خيابان 16 متری پرديس- پرديس هفتم- قطعه859 B فعالیت دارد و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 33763869 تماس بگیرند.

captcha