افتتاحیه پنجمین جلسه قرآن «محمد برخورداری»
کد خبر: 3616328
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

افتتاحیه پنجمین جلسه قرآن «محمد برخورداری»

گروه جلسات و محافل: پنجمین جلسه آموزش قرآن محمد برخورداری، قاری و مبتهل کشورمان در راستای تبعیت از منویات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر جامعه قرآنی، تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، افتتاحیه پنجمین جلسه محمد برخورداری، قاری و مبتهل کشورمان، شنبه 17 تیرماه از ساعت 18 در راستای تبعیت از منویات مقام معظم رهبری در دیدار ماه مبارک رمضان جامعه قرآنی به جهت افزایش تعداد جلسات قرآن، با حضور قرآنیان از نقاط مختلف شهر تهران و با مشارکت موسسه نفحات‌القرآن در مسجد صاحب‌الزمان(عج) واقع در فلکه سوم دولت‌آباد، خیابان شهید ملت‌دوست برگزار می‌شود.

در این مراسم، علاوه بر تلاوت قرآن‌آموزان، کرسی‌های تلاوت نفحات‌القرآن به منظور برپایی پرشور این افتتاحیه و به جهت گسترش فضاهایی برای استماع قرآن کریم با تلاوت وحید خزایی، محمدحسن موحدی و مسعود سیاف‌زاده از قاریان ممتاز و بین‌المللی برپا می‌شود.

جلسات قرآن محمد برخورداری در هفته بشرح ذیل است؛ یکشنبه‌شب‌ها مسجد امام حسن(ع) واقع در فلکه سوم دولت‌آباد، دوشنبه‌شب‌ها مسجد جامع آستان حضرت عبدالعظیم(ع)، سه‌شنبه‌شب‌ها مسجد افضلیه واقع در خیابان فداییان اسلام، نرسیده به آستان بی‌بی زبیده و پنجشنبه‌ها سه ساعت قبل از اذان مغرب در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) واقع در شهرری بعد از میدان بسیج یا سه‌راه ورامین است. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و دسترسی به فایل‌های جلسات، می‌توانند به کانال تلگرامی جلسات قرآن محمد برخورداری به نشانی https://t.me/TaTelavat مراجعه کنند.

captcha