بازسازی واقعه غدیر خم در دلفان
کد خبر: 3628363
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۴
پازدار خبر داد:

بازسازی واقعه غدیر خم در دلفان

گروه فرهنگی: معاون هماهنگ‌کننده سپاه ابوالفضل(ع) لرستان از بازسازی واقعه غدیر خم هم‌زمان با عید غدیر در شهرستان دلفان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، علی‌حسین پازدار، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در جلسه هماهنگی برنامه‌های ویژه دهه ولایت که عصر سه‌شنبه، 17 مرداد در دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان برگزار شد، در تشریح برنامه‌های سپاه در دهه ولایت و امامت، گفت: امسال در روز عید غدیر خم سپاه حضرت ابوالفضل(ع) اقدام به بازسازی واقعه غدیر خم در شهرستان دلفان خواهد کرد.
وی افزود: این برنامه طی سال‌های گذشته نیز اجرا شده و در شهرستان‌های ازنا و بروجرد با استقبال مردم مواجه شده است و اگر همکاری سایر دستگاه‌ها با سپاه استان وجود داشته باشد می‌توان این برنامه را در همه شهرستان‌ها داشت.
پازدار ادامه داد: اجتماع عظیم مردمی تحت عنوان جشن بزرگ غدیر را نیز در مرکز استان خواهیم داشت و می‌طلبد در دهه ولایت با حضور کارشناسان مذهبی و فرهنگی و اساتید حوزه و دانشگاه مسئله ولایت و غدیر تبیین و معرفی شود که صدا و سیما در این زمینه می‌تواند زمینه حضور کارشناسان در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی را فراهم کند.
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان شاخص‌های ولایت‌مداری و برجسته کردن نقش ولایت در اداره امور جامعه را مهم دانست و اظهار کرد: اجرای تئاتر خیابانی با موضوع غدیر نیز برنامه خوبی است که می‌طلبد مدنظر باشد به‌ویژه اگر این برنامه در مراکز تفریحی انجام گیرد بهتر است.
وی بر لزوم نهضت روشنگری واقعه غدیر توسط ائمه جمعه و جماعات نیز تاکید کرد و گفت: در پایگاه‌های مقاومت بسیج نیز به مسئله غدیر و ولایت پرداخته می‌شود.
captcha