معرفی فعالیت‌های لرستانی‌ها در مقاطع مختلف انقلاب در قالب نمایش عاشورائیان
کد خبر: 3640772
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
پازدار خبر داد:

معرفی فعالیت‌های لرستانی‌ها در مقاطع مختلف انقلاب در قالب نمایش عاشورائیان

گروه فرهنگی: معاون سپاه لرستان هفته دفاع مقدس را نمونه بارز اطاعت و ولایت‌پذیری مردم دانست و گفت: نمایش عاشوراییان تلفیقی از بازسازی یکی‌ از عملیات‌های دفاع مقدس است و بخش نمایش فرهنگی و فعالیت‌های مردم لرستان در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی را تصویر می‌کشد و از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در لرستان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، علی‌حسین پازدار، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان امروز، 20 شهریورماه در نشست خبری تشریح برنامه‌های دفاع مقدس در لرستان، گفت: تقارن هفته دفاع مقدس با ایام سوگواری امام حسین(ع) منشاء خیر و برکت خواهد بود.
وی عنوان کرد: با ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح مسئولیت اجرای برگزاری برنامه‌های دفاع مقدس امسال با سپاه پاسداران است این در حالی‌است که هفته دفاع مقدس، هفته تجلیل از شهدای گران‌قدر و نقش‌آفرینان دفاع مقدس است.
پازدار هفته دفاع مقدس را نمونه بارز اطاعت و ولایت‌پذیری مردم نسبت به امام دانست و عنوان کرد: در هر مقطعی که گروهی از انسان‌های پاک‌باخته در جهت احیای سنت الهی علم حق را برداشتند دنیای  کفر برابر آنها ایستادگی کرده است کمااینکه جنگ حق و باطل با هواپرستی قابیل شروع شد.  
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ترور شخصیت‌های حقیقی و حقوقی انقلاب و محاصره اقتصادی را از توطئه‌های استعمار بعد از انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: در هیچ جهتی موفق به ضربه زدن به نظام نشد و نهایتاً به این جمع‌بندی رسیدند که یک جنگ تمام عیار بر علیه نظام ما با حضور ۴۰ کشور راه‌اندازی کنند.
وی در خصوص دستاوردهای دفاع مقدس خاطرنشان کرد: شکست ابهت ابرقدرت‌ها، وحدت نیروهای مسلح، انسجام، تشکیل و نقش‌آفرینی بسیج و تحول در دستاوردهای دفاعی کشور امروز مهم‌ترین دستاوردهای دفاع مقدس هستند.
پازدار در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در لرستان افزود: نمایش فرهنگی رزمی عاشوراییان تلفیقی از بازسازی یکی‌از عملیات‌های دفاع مقدس و بخش نمایش فرهنگی و فعالیت‌های مردم لرستان در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی را تصویر می‌کشد از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در لرستان خواهد بود.
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: رژه باشکوه نیروهای مسلح با هدف به نمایش گذاشتن اقتدار انسجام و وحدت نیروهای مسلح در روز جمعه، ۳۱ شهریور در مرکز استان و شهرستان بروجرد برگزار می‌شود ودر سایر شهرس تانها رژه موتوری برگزار خواهد شد.
وی دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با نماینده ولی‌فقیه را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس دانست و عنوان کرد: سخنرانی فرماندهان سپاه در خطبه‌های نماز جمعه ۳۱ شهریور و پیاده‌روی خانوادگی در مورخ ۲۴ شهریور که با محوریت سپاه برگزار می‌شود از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان خواهد بود.
پازدار صبح‌گاه مشترک نیروهای مسلح به میزبانی قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس دانست و افزود: در این هفته غبارویی مزار شهدا، نواختن زنگ انقلاب در سطح مدارس، همایش نقش اصناف در دفاع مقدس، همایش تجلیل از سربازان و همایش نقش زنان در دفاع مقدس نیز برگزار خواهد شد.
captcha