نگاهی به درخشش‌های نخبگان قرآنی فارس در مسابقات سراسری قرآن/ باز هم بانوان در قله افتخارند
کد خبر: 3642966
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹

نگاهی به درخشش‌های نخبگان قرآنی فارس در مسابقات سراسری قرآن/ باز هم بانوان در قله افتخارند

گروه فعالیت‌های قرآنی: در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه، نخبگان قرآنی استان فارس هم در بخش بانوان و هم آقایان حائز رتبه‌های برتر شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه طی روزهای 10 تا 27 شهریورماه جاری در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد كه در این مسابقات نخبگان قرآنی استان فارس هم در بخش بانوان و هم آقایان حائز رتبه‌های برتر شدند.

در بخش آقایان رشته اذان، محمد حسن توفیق‌زاده، مؤذن برتر استان فارس و از شهرستان فسا موفق به كسب رتبه نخست این دوره از مسابقات در این رشته شد اما متأسفانه در سایر رشته‌ها باز هم استان فارس از سایر استان‌ها عقب ماند.

در بخش بانوان این درخشش‌ها بیشتر شد و باز هم بانوان قرآنی فارس چهره خوبی از میزان و سطح فعالیت‌های قرآنی بانوان  استان در مسابقات سراسری قرآن ارائه دادند.

در این مسابقات رؤیا دادپور در رشته حفظ و معارف موضوعی قرآنی حائز رتبه نخست كشور شد همچنین ليلا سلیمانی سروستانی در رشته حفظ و معارف احادیث نیز بر رتبه نخست این رقابت‌ها تكیه زد تا همچنان برتری و پیشگامی بانوان قرآنی فارس را ثابت كند.

در رشته حفظ 20 جزء نیز الهام حسین‌زاده حائز رتبه ممتاز این دوره از رقابت‌ها شد و فاطمه ابراهیمی، حافظ روشندل استان فارس در رشته حفظ كل به عنوان شایسته تقدیر معرفی شد.

captcha