طرح صالحین، ریشه قرآنی دارد
کد خبر: 3646026
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
پازدار:

طرح صالحین، ریشه قرآنی دارد

گروه اجتماعی: معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اجرای مطلوب طرح صالحین توسط سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: طرح صالحین سپاه پاسداران، ریشه قرآنی دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، علی‌حسین پازدار، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، یک‌شنبه دوم مهر در جمع خبرنگاران، گفت: بسیجی را باید به گونه‌ای تربیت کنیم که بیش از پیش اخلاص داشته و به سمت خداشناسی حرکت کند که این کار بر حلقه‌های صالحین انجام می‌شود.
وی با تاکید بر این‌که اعتباراتی که به بحث برنامه‌های فرهنگی و عقیدتی اختصاص می‌یابد را به‌طور کامل در همین حوزه‌ها هزینه می‌شود، گفت: امسال حلقه‌های صالحین را به مناطق گردشگری از جمله آبشار بیشه و دریاچه گهر اعزام کردیم تا ضمن انتقال مسائل تربیتی، از مسائل و ناهنجاری‌هایی که بعضا در این مناطق شکل می‌گرفت جلوگیری شده و سالم سازی این مناطق صورت گیرد.
پازدار در ادامه به بحث جهاد اشاره و خاطرنشان کرد: جهاد یکی از یادگارهای ارزشمند حضرت امام(ره) بوده که به هر دلیلی با وزارت کشاورزی ادغام شد که این موضوع کاسته شدن رنگ و بوی جهاد را در پی داشت.
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: در این راستا مقام معظم رهبری در سال 79 دستور ایجاد بسیج سازندگی را دادند که در حقیقت ادامه دهنده راه جهاد بوده و در حال حاضر در مناطق محروم به خوبی کار می‌کند و این در حالی است که نشان بسیج سازندگی در بی نشانی آن است.
وی با اشاره به مورد توجه گرفتن دفاع مقدس بیان کرد: دفاع مقدس مختص به سپاه و ارتش نیست و همه باید در این زمینه ورود پیدا کنند.
پازدار یادآور شد: راهیان نور بین‌المللی نیز در سپاه پاسداران راه‌اندازی شده و ما نیز در استان لرستان در این حوزه پیرو سیاست‌های مرکز هستیم.
captcha