لزوم درک معنی و محتوای حجاب از سوی بانوان
کد خبر: 3654651
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
یوسفی تاکید کرد:

لزوم درک معنی و محتوای حجاب از سوی بانوان

گروه اجتماعی: رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه گفت: در جامعه کنونی صرفا توجه به ظاهر حجاب توجه کرد و درک معنی و مفهومو محتوای مقوله حجاب باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، امروز 27 مهر احد یوسفی رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در اختتامیه دومین همایش بین المللی حجاب و عفاف با عنوان حجاب من و حیای من، که در سالن آمفی تئاتر شهرداری ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: نباید مسائل ظاهری حجاب جایگزین ارزش های واقعی و محتوایی حجاب شده و غفلت از محتوای حجاب، باعث عدم درک درست از حجاب است.

وی با تاکید بر اهمیت حجاب در جامعه افزود: برگزاری مراسمات و همایش هایی حجاب موجب آشنایی جوانان با مقوله عفاف و حجاب بوده و باعث تبیین فرهنگ مثبت در حوزه حجاب می‌شود..

یوسفی بیان کرد: حجاب برای بانوان هرگز محدودیت نبوده و امید است بانوان  باتوجه به این موضوع، در فعالیت های روزمره جامعه فعالیت کنند.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه با اشاره به ارزش حجاب در جوامع اسلامی تصریح کرد: زنان باید بخاطر زندگی در جامعه اسلامی قدردان این نعمت بزرگ باشند  و این سرمایه بزرگ را به دیگران بشناسانند.

وی ادامه داد: از مهم‌ترین رسالت های بانوان ایرانی در جامعه تربیت فرزندان صالح در زیر سایه عفاف و حجاب و حفظ ارزش های اسلامی و همچنین حفظ و تحکیم بنیان خانواده است.

یوسفی تاکید کرد: در جامعه کنونی نیازمند توجه بیشتر مسئولان در حوزه حجاب و فرهنگ سازی عفاف عمومی در بین جوانان جمهوری اسلامی ایران هستیم.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه تصریح کرد: حجاب در جامعه حریم زنان را از تعدی و سو استفاده دیگران حفظ کرده و به عنوان نماد دفاع از حریم عفاف در مقابل ترفندها و توطئه های دشمنان از بانوان  حراست و پاسداری می کند.
captcha