اعزام مشمولان وظیفه از نوزدهم به ۲۳ آبان تغییر یافت
کد خبر: 3659191
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲

اعزام مشمولان وظیفه از نوزدهم به ۲۳ آبان تغییر یافت

گروه اجتماعی: معاون وظیفه عمومی استان ایلام گفت: با توجه به در پيش بودن ايام سوگواری اربعين حسيني(ع) اعزام مشمولان از نوزدهم به ۲۳ آبان تغییر یافت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از ایلام، به نقل از کانال اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ امیررضا حیدری، معاون وظیفه عمومی استان ایلام، اظهار کرد: مشارکت خوب مردم کشور براي زيارت کربلاي معلي و اعزام اتوبوس‌هاي مسافربري شرکت‌هاي تعاوني طرف قراداد برخي از استان‌ها براي جابجايي زائرين عتبات عاليات سازمان وظیفه عمومی را بر آن داشت تا تاریخ اعزام مشمولان در آبان ماه را به تأخیر بیندازد.
وی افزود: تمامی مشمولان غایب و غیر غایب مقاطع فوق دیپلم، دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت دريافت کرده‌اند، باید راس ساعت ۷ صبح روز سه شنبه ۲۳ آبان ماه سال جاری به معاونت وظیفه عمومی استان ایلام واقع در بلوار شهید بهشتی ،خیابان شهروند مراجعه کنند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.
معاون وظیفه عمومی استان ایلام تصریح کرد: افرادي که به هر دليل تاکنون موفق به دريافت برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح نشده اند، مي‌توانند به نزديکترين دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس +10) مراجعه و پس از دريافت برگ مذکور، بر اساس اطلاعات مندرج در آن، اقدام کنند.
وی با اشاره به اين مطلب که عدم حضور به موقع در زمان مقرر و محل‌هاي تعيين شده غيبت محسوب مي‌شود، گفت: مشمولان باید برگه‌هاي مربوط به اعزام به خدمت از جمله برگ آماده به خدمت، برگ واکسيناسيون، برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح و ساير مدارک مورد نياز مانند شناسنامه، کارت ملي و ... را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند .
حیدری در پایان با بیان اینکه بر اساس قانون وظیفه عمومی، مشمولان غایب وسربازان فراری از دریافت خدمات اجتماعی و انتظامی محروم می‌باشند، گفت: به مناسبت عید سعید فطر سال جاری، اضافه خدمت سنواتی مشمولین وظیفه هنگام خدمت و اضافه خدمت سنواتی مشمولین وظیفه‌ای که تا تاریخ ۲۲ دی ماه سال جاری خود را جهت انجام خدمت دوره ضرورت معرفی کنند مورد عفو و بخشش مقام معظم رهبری قرار گرفته است.
captcha