برپایی قرارگاه سپاه لرستان برای خدمات‌رسانی به ۱۰ روستای زلزله‌زده
کد خبر: 3664565
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
پازدار خبر داد:

برپایی قرارگاه سپاه لرستان برای خدمات‌رسانی به ۱۰ روستای زلزله‌زده

گروه اجتماعی: معاون سپاه لرستان با بیان این‌که بنا بر تدبیر مرکزیت سپاه، به سپاه‌های استانی ماموریت داده شد که اقدام به ارائه خدمات مختلف به یک دهستان و شامل چند روستا کنند، گفت: در این راستا از روز شنبه، 27 آبان یک قرارگاه را سپاه لرستان برای خدمات‌رسانی به یک دهستان با حدود ۱۰ روستا برپا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، علی‌حسین پازدار، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، شامگاه جمعه، 26 آبان‌ماه‌ در گفت‌وگو با بخش ویژه خبری افلاک، با اشاره به خدمات‌رسانی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به زلزله‌زدگان کرمانشاه، گفت: در جریان حادثه غمبار استان کرمانشاه مردم متدین و متعهد استان لرستان مانند همیشه همدردی خود را عملاً با ارسال کمک‌های مورد نیاز مردم کرمانشاه به اثبات رساندند.
وی با بیان این‌که سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان نیز از همان ساعات اولیه حادثه ضمن ارتباط با مسئولان استان کرمانشاه و به‌خصوص فرماندهان سپاه نبی اکرم کرمانشاه اقدام به اعزام ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات راهسازی کرد، افزود: این ماشین‌آلات برای آواربرداری و همچنین بازگشایی برخی راه‌ها که مسدود شده بود ارسال شد.
پازدار با بیان این‌که در بخش بهداشت و درمان نیز سپاه لرستان پنج دستگاه آمبولانس را با تجهیزات امدادی و پزشکی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام کرد، گفت: همچنین علاوه‌بر کمک‌های دستگاه‌های اجرایی، ۳۵ کامیون کمک‌های مردمی شامل مواد غذایی، پوشاک و لوازم بهداشتی، و ... از طریق نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت جمع‌آوری و به منطقه  اعزام شده است.
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان این‌که مدیران و مسئولان استان نیز با سازماندهی و مدیریت کمک‌های مردمی اقدام به ارسال امکانات جمع‌آوری شده به استان کرمانشاه کرده‌اند، اظهار کرد: در حال حاضر سپاه لرستان در منطقه سر پل ذهاب مستقر است.
وی با بیان این‌که همچنین بنابر تدبیر مرکزیت سپاه، به سپاه‌های استانی ماموریت داده شد که اقدام به ارائه خدمات مختلف به یک دهستان و شامل چند روستا کنند، گفت: در این راستا از روز شنبه، 27 آبان یک قرارگاه را سپاه لرستان برای خدمات‌رسانی به یک دهستان با حدود ۱۰ روستا برپا خواهد کرد.
captcha