آشنایی با قرآن در دانشگاه ميشيگان آمريكا
کد خبر: 3672244
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴

آشنایی با قرآن در دانشگاه ميشيگان آمريكا

گروه بين‌الملل: انجمن دانشجويان مسلمان دانشگاه ميشيگان آمريكا برنامه‌اي با هدف افزایش شناخت غیرمسلمانان از آموزه‌هاي حقيقي قرآن و نحوه سوءاستفاده گروه‌هاي تروريستي مانند داعش از اين كتاب آسماني برگزار کردند.

انگليسي/ آشنايي با قرآن در دانشگاه ميشيگان آمريكابه گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن (ايكنا) به نقل از پایگاه خبری دانشگاه ميشيگان؛ برنامه شناخت قرآن يكي از برنامه‌هاي «هفته شناخت اسلام» بود كه از سوي انجمن دانشجويان مسلمان با هدف مقابله با افزايش تنش‌ها و تعصبات ضداسلامي در آمريكا برگزار شد.

بنابر آمارهاي منتشر شده، حملات و جرائم ناشي از نفرت عليه مسلمانان در آمريكا که در سال گذشته به بيشترين ميزان خود رسيد ، همچنان در حال افزايش است.

هفته شناخت اسلام دانشگاه ميشيگان به مدت 6 روز برگزار شد و علاوه بر برنامه آشنايي با قرآن، سخنراني‌ها و سمينارهايي در مورد مسلمانان برگزار شد و هر شب با پذيرايي از دانشجويان، يك كشور مسلمان به آنان معرفي مي‌شد.

محمد خليل، استاد اديان دانشگاه ميشيگان نيز در يكي از شب‌ها براي جمعيت زيادي از دانشجويان شركت‌كننده در مورد تروريستهايي مانند داعش و تحریف آموزه‌ها و قوانين اسلامي توسط آن‌ها براي توجيه اقداماتشان سخنراني كرد. محمد خليل کارشناس حوزه انديشه و فرهنگ اسلامي است.

بتول صادق، نائب رئيس انجمن دانشجويان مسلمان دانشگاه ميشيگان دراین باره گفت: در حال حاضر گفتماني منفي عليه مسلمانان وجود دارد. با برگزاري اين برنامه‌ها قصد داريم كه به تدريج ریشه اين تصورات منفي را از بین ببريم/.

 

captcha