امانت شهید بیانی به فرمانده سپاه بیت‌المقدس رسید
کد خبر: 3672617
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸

امانت شهید بیانی به فرمانده سپاه بیت‌المقدس رسید

گروه سیاسی: فرزند شهید بیانی با دعوت سردار با حضور در پشت تریبون با تقدیرو تشکر از حوزه هنری کردستان برای برگزاری این برنامه گفت : زمانی که پدرم به شهادت رسیدند بنده کودکی سه ساله بودم و هیچگونه تصویری از دوران کوتاه زندگی در کنار پدر را به یاد ندارم .

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، فرشید بیانی، فرزند شهید محی‌الدین بیانی امشب، 22 آذرماه در شب خاطره شهید ملا محی‌الدین بیانی از شهدای روحانی کردستان که به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در طول دوران زندگی دو بار پدرم را به خواب دیده‌ام یکی حدود 17 سال پیش و دیگری همین چند ماه گذشته بود.
وی افزود : از لحاظ ارث و میراث هم غیر از یک ساعت یادگاری از پدرم چیز دیگری برای ما باقی نمانده بود دو سه ماه پیش پدرم به خوابم آمدند و فرمودند: یک امانتی نزد تو است ، تازه بعد از آن خواب بود که متوجه شدم این ساعت هم نزد بنده امانت است، این امانتی را ببر و به سردار رجبی (یعنی حتی با اسم خطاب کردند) تحویل دهید .
این فرزند شهید یادآور شد: صبح روز بعد با افتخار و در راستای توصیه به این دستور خدمت سردار رسیدم و این امانتی را که سال ها نزد بنده بود را به صاحبس تقدیم کردم و امروز هنگامی که ساعت را بر دستان سردار دیدم ، از تحویل این امانتی بسیار خوشحال شدم و هدیه این شهید را تقدیم سردار رشید سپاه کردستان سردار رجبی کرده‌ام .
یادآور می‌شود؛ دراین برنامه سردار رجبی نیز به رسم احترام در مراسم تجلیل از خانواده آن شهید والا مقام در کنار لوح تقدیرو هدیه حوزه هنری یک عدد ساعت مچی را تقدیم فرزند آن شهید کردند.

captcha