امیدآفرینی و تقویت امید؛ رویکرد برنامه‌های دهه فجر سپاه لرستان
کد خبر: 3685003
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲

امیدآفرینی و تقویت امید؛ رویکرد برنامه‌های دهه فجر سپاه لرستان

گروه فرهنگی: معاون سپاه لرستان با اشاره به تدوین قریب 200 برنامه متنوع با هدف گرامیداشت جشن انقلاب، اظهارکرد: امیدآفرینی و تقویت امید در جامعه رویکرد برنامه‌های تدوین شده در سپاه لرستان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، علی‌حسین پازدار، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان، چهارشنبه، چهارم بهمن در جمع خبرنگاران، در تشریح برنامه‌های سپاه در دهه فجر، گفت: بیش‌از 200 برنامه گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی توسط سپاه ابوالفضل(ع) در استان برگزار می‌شود.
وی با بیان این‌که برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با رویکرد اثربخشی در جامعه برگزار می‌شوند، افزود: مراسم بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در سراسر پایگاه‌های مقاومت بسیج استان برگزار می‌شود.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به تدوین قریب 200 برنامه متنوع با هدف گرامیداشت جشن انقلاب، اظهارکرد: امیدآفرینی و تقویت امید در جامعه رویکرد برنامه‌های تدوین شده در سپاه لرستان است.
وی با تاکید بر ضرورت تبین ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب، گفت: باید از فرصت دهه فجر برای بیان دستاورهای انقلاب اسلامی به مردم بهره گرفته شود.
معاون هماهنگ کننده سپاه لرستان، اضافه کرد: نعمت‌های استقلال و آزادی، ولایت، استکبارستیزی، امنیت و اقتدار ازجمله دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است که باید قدردان این نعمت‌ها باشیم.
وی در ادامه از اجرای طرح اعزام راوی خبرداد و گفت: با همکاری آموزش و پرورش راوی‌های انقلاب به مدارس استان اعزام می‌شوند که هدف این طرح بیان ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به نسل جوان و نوجوان جامعه است که دوران انقلاب را درک نکرده اند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه ابوالفضل(ع) لرستان، همچنین با اشاره به اعزام راوی به مساجد و دانشگاه‌ها، اظهار کرد: راویان انقلاب، خاطره‌هایی از انقلاب و دوران انقلاب را برای مردم بازگو خواهند کرد.

captcha