فاصله بین مردم و مسئولان کم شود
کد خبر: 3685145
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
پازدار:

فاصله بین مردم و مسئولان کم شود

گروه فرهنگی: معاون سپاه لرستان کم شدن فاصله بین مردم و مسئولان را یکی‌از راهکارهای اساسی در ارتقای فرهنگ عمومی جامعه دانست و اظهارکرد: همه مسئولان باید نسبت به وظایف خود دردمند باشند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، علی‌حسین پازدار، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، امروز چهارشنبه، چهارم بهمن‌ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی کم شدن فاصله بین مردم و مسئولان را یکی‌از راهکارهای اساسی در ارتقای فرهنگ عمومی جامعه دانست و اظهارکرد: همه مسئولان باید نسبت به وظایف خود دردمند باشند، کمااینکه هیچ ایرادی ندارد که یک مسئول در صف نانوایی یا در مراسمات مردمی حضور فعال داشته باشد .
وی به نقش خانواده‌ها در تقویت بنیه دینی و اعتماد به نظام فرزندان و جوانان اشاره کرد و گفت: در مجموعه سپاه پاسداران علاوه‌بر توجه به تقویت باورهای دینی پاسداران، مراسمات دینی و مذهبی متعددی برای خانواده آن‌ها نیز توسط سپاه اجرا می‌شود.
پازدار مهم‌ترین لازمه تقویت بنیه دینی نسل جوان را تقویت خانواده دانست و اضافه کرد: نقش مساجد، علما و پیوند بین خانه و مدرسه و خانواده به‌عنوان یک حلقه به هم پیوسته در تقویت باورهای دینی جوانان اساسی است.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر نقش علما در تحکیم باورهای دینی، اضافه کرد: چهره رحمانیت دین را به جوانان معرفی کنیم و در این راستا هم بشیر باشیم و نذیر این در حالی‌است که تقویت باورهای دینی در شرایط کنونی بیش‌از هر زمانی ضروری‌تر است.
وی با بیان این‌که جوانان ما امروز به‌دنبال فضای مجازی هستند، اظهارکرد: شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی خانمان‌سوز هستند، لذا آموزش استفاده صحیح از فضای مجازی ضرورت دارد.

captcha