اولین همایش طب سنتی، گیاهان دارویی، تغذیه و بلوغ برگزار می‌شود
کد خبر: 3685809
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱
از سوی پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی؛

اولین همایش طب سنتی، گیاهان دارویی، تغذیه و بلوغ برگزار می‌شود

گروه سلامت: مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی، از برگزاری اولین همایش طب سنتی، گیاهان دارویی، تغذیه و بلوغ در اسفندماه سال جاری خبر داد.

هادی کلانتری، مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، از برگزاری اولین همایش طب سنتی، گیاهان دارویی، تغذیه و بلوغ در اسفندماه سال جاری خبر داد.
اولین همایش طب سنتی، گیاهان دارویی، تغذیه و بلوغ برگزار می‌شود

کلانتری تصریح کرد: این همایش در راستای آشنایی صحیح مردم در حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی برگزار می‌شود.
وی افزود: فرهنگ‌سازی استفاده صحیح از گیاهان دارویی و طب سنتی نخستین هدف این همایش است، ضمن اینکه ارتباط بین گیاهان دارویی، طب سنتی، تغذیه و بلوغ نیز در این همایش مورد بررسی قرار می‌گیرد.
مدیر آموزش پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی بیان کرد: یکی از مشکلات ما در مدارس به ویژه دبیرستان‌های دخترانه بلوغ زودرس و مشکلات ناشی از آن به دلیل تغذیه ناصحیح و شیوه‌های رفتاری غلط است حسنعلی میرزا بیگی روانشناس به این موضوع می‌پردازد.
وی یادآور شد: این همایش قرار است ۱۴ اسفندماه سال جاری در پیروزی، خیابان نبرد بلوار پاسدار گمنام ساختمان غدیر مرکز خدمات اجتماعی شهرداری تهران از ساعت ۱۵ تا ۱۸ برگزار شود.
کلانتری افزود: علاقمندان برای شرکت در این همایش و گرفتن کارت ورودی می‌توانند به خیابان، توحید نرسیده به فرصت شیرازی جنب بانک اقتصاد نوین پلاک ۳۳ واحد ۳ و شماره تلفن ۶۶۵۹۷۸۱۲ مراجعه کنند.
captcha