برگزاری همایش بانوان تحت عنوان «انقلاب اسلامی و منزلت زن مسلمان» در تبریز
کد خبر: 3687796
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴

برگزاری همایش بانوان تحت عنوان «انقلاب اسلامی و منزلت زن مسلمان» در تبریز

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز، از برگزاری همایش بزرگ بانوان تحت عنوان «انقلاب اسلامی و منزلت زن مسلمان» در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام احمد حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز، امروز از برگزاری همایش بزرگ بانوان تحت عنوان «انقلاب اسلامی و منزلت زن مسلمان» در تبریز خبر داد.

وی، با اشاره به نقش تاثیرگذار بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین دوران دفاع مقدس و انتقال آرمان‌های امام راحل به نسل جدید اظهار کرد: این همایش روز یکشنبه 15 بهمن ماه در محل سالن اجتماعات شهرداری مرکز توسط مدیریت امور بانوان و خانواده شهرداری تبریز و با همکاری اداره کل بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حمیدی، افزود: این همایش با موضوعات نقش زنان در انقلاب اسلامی، نقش زنان در بیداری نسل جوان، جایگاه و نقش مدیریتی زنان در تربیت فرزندان و همچنین نقش مدیریتی زنان در صیانت از بنیان خانواده و سلامت جامعه خواهد بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز،  تاکید کرد: همچنین نمایشگاهی با موضوعات تصاویر شهدا و همچنین صنایع دستی بانوان کارآفرین نیز در کنار این همایش برگزار خواهد شد.

captcha