هنرواره فجر فاطمی در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3694305
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴

هنرواره فجر فاطمی در زنجان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی: رئیس هیئت‌مدیره خانه هنرمندان استان زنجان از برگزاری هنرواره فجر فاطمی در زنجان خبر داد.

رحمان پرچگانی، رئیس هیئت‌مدیره خانه هنرمندان استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: طبق برنامه‌‍ریزی‌های صورت گرفته حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان با همکاری خانه هنرمندان، هنرواره فجر فاطمی به دلیل تقارن ایام شهادت حضرت زهرا (س) با دهه فجر در زنجان برگزار می‌شود.
پرچگانی با اشاره به موضوعات هنرواره تصریح کرد: نقش زنان در انقلاب اسلامی و دفاع از حریم ولایت، آیات قرآن، احادیث فاطمی، عفاف و حجاب، ایثار و شهادت از جمله موضوعاتی هستند که در برگزاری این هنرواره مورد نظر قرار دارند و هنرمندان می‌توانند آثار خود را متناسب با هر یک از این موضوعات ارائه دهند.
وی با اشاره به اینکه شرکت در این هنرواره محدودیت سنی ندارد و همه هنرمندان می‌توانند در آن شرکت کنند، به قالب‌های ارائه آثار اشاره کرد و گفت: آثار در بخش‌های خوشنویسی، داستان و دلنوشته، عکس، نقاشی و شعر در نظر گرفته شده است.
رئیس هیئت‌مدیره خانه هنرمندان استان زنجان تاکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام در این هنرواره به حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان واقع در خیابان صفا، کارخانه کبریت سابق مراجعه کنند.
وی افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت farhangi.zanjan.ir  و یا کانال @zanjanFarhangi  مراجعه کنند.
پرچگانی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا 15 اسفندماه است، تصریح کرد: نمایشگاهی از آثار برگزیده در مجموعه فرهنگی هنری کارخانه کبریت سابق زنجان برگزار خواهد و اختتامیه این هنرواره نیز 17 اسفندماه با تقدیر از آثار برگزیده برگزار می‌شود.
captcha