نماز؛ اهرم بازدارنده گناه/ نقش نماز در جلوگیری از نابسامانی‌های اجتماعی
کد خبر: 3696464
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۸
پازدار مطرح کرد:

نماز؛ اهرم بازدارنده گناه/ نقش نماز در جلوگیری از نابسامانی‌های اجتماعی

گروه فرهنگی ـ معاون سپاه لرستان با تاکید بر نماز اول وقت در ادارات و نیروهای مسلح، اظهارکرد: نماز مهم‌ترین اهرم بازدارنده انسان از گناه است.

به گزارش ایکنا از لرستان، علی‌حسین پازدار، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، عصر امروز شنبه، ۱۲ اسفند در جلسه ستاد اقامه نماز لرستان که در استانداری برگزار شد، مهم‌ترین رسالت ستاد اقامه نماز را ترویج نماز به عنوان فریضه الهی و اقامه اول وقت آن دانست و گفت: نماز اهرم بازدارنده گناه است که باعث جلوگیری از نابسامانی‌های اجتماعی می‌شود.
وی با تاکید بر برگزاری جلسات ستاد اقامه نماز به‌صورت دو ماه یک‌بار، ادامه داد: اوضاع اقامه نماز در ادارات رصد شده به‌طوری‌که برخی دستگاه‌ها به نماز توجه ویژه دارند و نمازخانه‌ها را تجهیز کردند.
پازدار اضافه کرد: در جلسه شورای اداری استان وضعیت نماز و توقعات ستاد اقامه نماز مطرح و مورد توجه قرار گیرد کمااینکه ابلاغ صریحی از طرف استاندار به تمام دستگاه‌ها در خصوص اهتمام به امر نماز صورت گیرد.
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: اقامه نماز در اصناف و بازاریان توسط صنعت و معدن و اتاق اصناف بررسی شود و حتی‌الامکان در زمان اقامه نماز مغازه‌ها تعطیل شوند زیرا مردم ما یک‌دست شیعه هستند و کاهل نماز بودن پسندیده نیست.
وی افزود: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز نقش حیاتی دارند و اقامه نماز را باید از مدارس و توسط آموزش و پرورش در دانش‌آموزان نهادینه کرد.

انتهای پیام

captcha