بخش‌های جدیدی از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افتتاح می‌شود
کد خبر: 3703620
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲

بخش‌های جدیدی از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افتتاح می‌شود

گروه جهاد و حماسه ــ بخش‌های جدیدی از موزه انقلاب اسلامی همچون بخش نقش زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد.

رد نشود//

به گزارش ایکنا، علی‌اصغر جعفری، مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اشاره به برنامه‌های جدید موزه در سال جاری اظهار کرد: بخش کودک و نوجوان، بخش نقش زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و بخش تهران (معرفی نقش شهدا و ایثارگران تهران در دفاع مقدس) در دهه فجر سال جاری افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به طراحی فضاهای بخش جدید موزه انقلاب اسلامی ودفاع مقدس تصریح کرد: فضای این سالن‌ها مبانی انقلاب اسلامی را مفهوم‌سازی کرده و فضای مناسبی برای آن‌ها اختصاص داده شده است.

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یادآور شد: انجمن‌های هنری در حوزه‌های مختلف نیز در سال جاری افتتاح خواهد شد. همچنین مراکز فرهنگی و هنری برای پیشکسوتان دفاع مقدس در مرحله طراحی است که در آینده ایجاد می‌شود.

جعفری اظهار کرد توسعه تفاهم‌نامه با دستگاه‌ها، وزارت‌خانه و مجموعه فرهنگی، هنری و اجتماعی و همچنین بازمهندسی بخشی از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از دیگر برنامه‌هایی است که در سال جاری در دستور کار داریم.

 انتهای پیام

captcha