اولتیماتوم اوقاف استان مرکزی به کارگروه‌های مسابقات قرآن
کد خبر: 3705839
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱

اولتیماتوم اوقاف استان مرکزی به کارگروه‌های مسابقات قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره قرآن اداره‌کل اقاف و امور خیریه استان مرکزی، گفت: کارگروه متسابقین و پذیرش مسابقات قرآن فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، اما مابقی کارگروه‌ها کار جدی انجام نداده‌اند و فقط تا پنجشنبه، 30 فروردین فرصت دارند حداقل یک جلسه را برگزار کنند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، پنجشنبه، 30فروردین آخرین فرصت آغاز به کار کارگروه‌های هفتگانه مرحله کشوری چهل‌و‌یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف است که به میزبانی اراک شهریور ماه سال 97 برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام عبدالله حسینخانی، رئیس اداره قرآن اداره‌کل اقاف و امور خیریه استان مرکزی، در این باره گفت: کارگروه متسابقین و پذیرش فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، اما مابقی کارگروه‌ها همچون محافل، آموزش، نمایشگاه، مدعوین و فرهنگی کار جدی انجام نداده‌اند و فقط تا پنجشنبه، 30 فروردین فرصت دارند حداقل یک جلسه را برگزار کنند.
وی با اشاره به اینکه فرصتی برای از دست دادن نداریم و زمان برگزاری مسابقات قرآن اوقاف در دو مرحله استانی و کشوری نزدیک است، ادامه داد: پس از برگزاری اولین جلسه، اعضای کارگروه باید حداقل 10روز یک‌بار جلسه خود را برگزار و نتیجه را در اسرع وقت به اداره قرآن اعلام کنند. جلسه‌ای نیز جهت اتمام حجت با اعضای کارگروه‌ها جهت ارائه گزارش نهایی به زودی تشکیل می‌شود.

انتهای پیام

captcha