شازند با کمبود مربی مفاهیم قرآن مواجه است
کد خبر: 3708530
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹

شازند با کمبود مربی مفاهیم قرآن مواجه است

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر موسسه قرآن و عترت نور شازند گفت: در حال حاضر رشته مفاهیم در شازند با کمبود و حتی نبود مربی مواجه است و این کمبود مانع از گسترش این رشته می‌شود؛ هر چند همکاری مؤسسات می تواند این مشکل را حل کند تا در نهایت رشته مفاهیم وارد عرصه آموزش در همه مؤسسات شود.

صفرعلی سلیمی، مدیر مؤسسه قرآن و عترت نور شازند، در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی، اظهار کرد: به سبب شناختی که نسبت به موضوع مفاهیم در طی چندین سال کسب کردم، بیشتر به آموزش این رشته در مؤسسه می‌پردازم.
وی ادامه داد: در شهرستان شازند مؤسسات قرآنی در مجاورت هم قرار دارند و با توجه به میزان استقبال، رشته‌هایی مختلفی را آموزش می‌دهند، فعالیت مؤسسات بر یکدیگر تاثیر می‌گذارد از این رو اگر مؤسسات قرآنی در ارتباط با راه‌های دستیابی به موفقیت، تعامل و تبادل نظر کنند می‌توان به هماهنگی و انسجام خوبی دست یافت.
سلیمی گفت: در حال حاضر رشته مفاهیم در شازند با کمبود و حتی نبود مربی مواجه است و این کمبود مانع از گسترش این رشته می‌شود؛ هر چند همکاری مؤسسات می تواند این مشکل را حل کند تا در نهایت رشته مفاهیم وارد عرصه آموزش در همه مؤسسات شود و از نظر بنده وجود رقیب در این زمینه از آنجایی که هدف نهایی آموزش و ترویج قرآن است اتفاق بسیار پسندیده‌ای است.
وی افزود: موازی کاری در مؤسسات قرآنی وجود ندارد و هیچ مؤسسه‌ای چنین هدفی را دنبال نمی‌کند، البته هماهنگی مؤسسات باعث می‌شود کار آموزش تخصصی‌تر دنبال شود و در این مسیر از منابع تخصصی و مناسب با سطح قرآن‌آموز استفاده شود چنانچه بنده در رشته مفاهیم چنین ابتکاری را به کار بستم و نتیجه نیز قابل قبول بود.
انتهای پیام

captcha