ثبت نام از علاقه‌مندان به حفظ یکساله قرآن در مدرسه شبانه‌روزی «شهید محمد روستایی»
کد خبر: 3713508
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵

ثبت نام از علاقه‌مندان به حفظ یکساله قرآن در مدرسه شبانه‌روزی «شهید محمد روستایی»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ از علاقه‌مندان به حفظ و تفسیر تخصصی یکساله قرآن در مدرسه شبانه‌روزی شهید محمد روستایی تحت نظارت بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) ثبت نام می‌شود.

رضا پاک‌نهاد، مدیر مدرسه شبانه‌روزی شهید محمد روستایی واقع در حسین‌آباد ناظم ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: این مدرسه تحت نظارت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) است که برای دومین سال از میان علاقه‌مندان برای دوره تخصصی یکساله شبانه‌روزی ثبت نام می‌کند.
وی با اشاره به اینکه ثبت‌ نام تا 10 خردادماه ادامه دارد، ادامه داد: سپس اول تا پنجم تیرماه مصاحبه حضوری میان پذیرفته‌شدگان انجام می‌شود و سپس از 15 تیرماه تا پنجم شهریورماه دوره آزمایشی 50 روزه انجام می‌شود که طی آن شرکت‌کنندگان حافظ چهار جزء از قرآن خواهند شد. پس از دوره آزمایشی و موفقیت شرکت‌کنندگان به دوره اصلی راه پیدا می‌کنند.

ثبت نام از علاقه‌مندان به حفظ یکساله در مدرسه شبانه‌روزی شهید محمد روستایی
پاک‌نهاد عنوان کرد: نخستین دوره پذیرش این مدرسه شبانه‌روزی از 15 تیرماه سال 96 انجام شد که طی آن 50 نفر نام‌نویسی کردند که پس از مصاحبه 30 نفر موفق به حضور در دوره آزمایشی شدند و پس از دوره آزمایشی نیز 15 نفر موفق به حضور در دوره تکمیلی شدند.
مدیر مدرسه شبانه‌روزی شهید محمد روستایی بیان کرد: این حفاظ تا‌کنون موفق به حفظ 25 جزء از قرآن شدند که تا پایان تیرماه حافظ کل قرآن خواهند شد.
یادآور می‌شود، مدرسه شبانه‌روزی شهید محمدروستایی در حسین‌آباد ناظم شهرستان ملایر قرار دارد و علاقه‌مندان برای ثبت‌ نام در این دوره می‌توانند به پایگاه اینترنتی مؤسسه بیت‌الاحزان به نشانی http://www.beytolahzan.ir/ مراجعه کنند.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Germany
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۰:۳۲
1
0
من خیلی به این برنامه علاقه پیدا کردم شماره تماسی از موسسه دارید
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۰۵:۰۷
0
1
باعرض سلام با شماره های زیر میتونید تماس بگیرید
09185061875
09182211875
captcha