مسابقه کتابخوانی «فیض بندگی» ویژه خواهران طلبه
کد خبر: 3715935
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰

مسابقه کتابخوانی «فیض بندگی» ویژه خواهران طلبه

کانون خبرنگاران نبأ ــ مسابقه کتابخوانی «فیض بندگی» ویژه طلاب حضوری و غیر حضوری ایرانی و بین‌الملل جامعة الزهراء(س) قم در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

مسابقه کتابخوانی «فیض بندگی» ویژه خواهران طلبه

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی با اعلام این خبر ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، ماه بندگی و عبادت، عنوان کرد: مسابقه کتابخوانی «فیض بندگی» ویژه ماه مبارک رمضان از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی و با همکاری اداره کل امور فرهنگی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی با بیان این‌که این مسابقه با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی  بر لزوم آمادگی روحی جهت بهره‌مندی بیشتر از ماه مبارک رمضان و ترویج فرهنگ کتابخوانی برگزار می‌شود، گفت: مطالعه و ارتقای سطح آگاهی‌های معرفتی و فرهنگی، انس بیشتر با قرآن کریم و استفاده از ادعیه‌های مجرب و قرب الهی در ماه مبارک رمضان از جمله اهداف برگزاری این مسابقه است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی همچنین، گرایش بانوان طلبه به رابطه‌های ایمانی، اعتقادی، علمی و دینی جهت رسیدن به معنویت اخلاقی و بالابردن سطح بینش طلاب را از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه برشمرد.

وی در ادامه اظهار کرد: کتاب «رمضان؛ ماه فرصت‌ها» برگرفته از مجموعه رهنمودها و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب پیرامون ماه مبارک رمضان برای این مسابقه در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی تبلیغی افزود: این کتاب مشتمل بر پنج بخش از جمله درس‌ها و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی  درخصوص ماه مبارک رمضان است که جهت مطالعه در اختیار بانوان طلبه قرار می‌گیرد.

 وی تصریح کرد: بانوان طلبه حضوری و غیر حضوری اعم از ایرانی و بین‌الملل می‌توانند با شرکت در این برنامه فرهنگی از این ماه پرفیض بهره‌مندی بیشتری داشته باشند.

وی بیان کرد: طلاب پس از دریافت فایل پی دی اف می‌توانند در آزمون آنلاین این مسابقه شرکت کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی با اشاره به این‌که مسابقه «فیض بندگی» از روز یکشنبه، 30 اردیبهشت ماه تا 13 خردادماه به مدت دو هفته برگزار می‌شود، عنوان کرد: زمان برگزاری آزمون از 10 تا 12 خردادماه از طریق مراجعه به سامانه دانش‌پژوهان بخش آزمون در مسابقه امکان‌پذیر است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی در پایان با بیان این‌که برگزیدگان مسابقه روز 25 خردادماه مصادف با عید سعید فطر معرفی اعلام می‌شوند، گفت: به سه نفر از برگزیدگان این مسابقه جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

گفتنی است، راه‌های ارتباطی جهت ارائه پاسخگویی به سؤالات از طریق تماس با شماره 02532112426 امکان‌پذیر است.

مریم بشیری

انتهای پیام

 

captcha