ماهنامه قرآنی «باران» ورق خورد
کد خبر: 3716009
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱

ماهنامه قرآنی «باران» ورق خورد

گروه ادب ــ ماهنامه قرآنی، ادبی و هنری «باران» ویژه نوجوانان از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه روانه بازار نشر شد.

 ماهنامه قرآنی «باران» ورق خورد

به گزارش خبرنگار ایکنا، ماهنامه قرآنی، ادبی و هنری «باران» در تازه‌ترین شماره خود که به خردادماه اختصاص یافته، شامل عناوینی چون مهارت‌های زندگی، سواد رسانه‌ای، معرفی امامزاده، شاخه نور، ساخت ایران، کافه شعر، چشم‌انداز و همراه آفتاب است.
سرمقاله این هفته با عنوان «مهربانی‌های کوچک» پرداخته و در بخشی از آن آمده است؛ لازم نیست همیشه مهربانی‌ها بزرگ باشند یا طوری که نتوانیم انجامشان دهیم. مهربانی‌ها می‌توانند کوچک باشند و در عین حال دل‌ها را تا بی‌نهایت شاد کنند. مهربانی‌های کوچک زندگی، حرف جدیدی نیستند. سنتی هستند که از سال‌های دور در جهان رایج بودند. زمانی خریدن یک یا چند نان تنور نان نانوایی سنت رایجی بود و مردم برای رفع مشکلاتشان نذر می‌کردند که هزینه تعدادی نان را بپردازند.
نقد انیمیشن این شماره از ماهنامه به «انیمیشن فردیناند» پرداخته که در بخشی از آن می‌خوانیم؛ فردیناند نقاط ضعف زیادی دارد، اما برجسته‌ترین ویژگی آن شاید همان شخصیت‌پردازی اثر باشد و سازندگان فردیناند این ویژگی مثبت را مدیون نویسنده اصلی کتاب هستند، البته بی‌شک تغییراتی در ساخت انیمیشن نسبت به کتاب وجود دارد حتی به نسبت اثر کوتاهی که همان سال‌ها شرکت دیزنی ساخت نیز تفاوت‌هایی دارد، به ویژه در شخصیت‌پردازی که طبیعتاً در یک انیمیشن بلند سینمایی فرصت بیشتری برای ساخت و پرداخت شخصیت‌ها دارد.
«وقتی مهتاب گم شد» گفت‌وگویی با محمدصالح فرزند جانباز شهید سردار علی خوش‌لفظ است که در این مصاحبه به مادرش اشاره کرده و می‌گوید؛ مادر من شبیه کوه است، مقاوم و صبور او برای پدرم و ما خیلی زحمت کشید. پدرم خیلی در بیمارستان بستری می‌شد، زیاد عمل جراحی شده بود و تمام این مدت مادرم از او پرستاری می‌کرد.
یادآور می‌شود، ماهنامه قرآنی، ادبی و هنری «باران» ویژه خردادماه با قیمت 6 هزار تومان روانه بازار نشر شده است.


انتهای پیام

captcha