آزادی فعال مقاومت بحرین از محدودیت‌های انگلیس
کد خبر: 3716115
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴

آزادی فعال مقاومت بحرین از محدودیت‌های انگلیس

گروه بین‌الملل ـ ائتلاف انقلابیون 14 فوریه بحرین در بیانیه‌ای، آزادی عبدالرؤف شایب، دبیرکل جنبش «خلاص» بحرین از محدودیت‌های دولت انگلستان را به مردم بحرین تبریک گفت.

 آزادی عبدالرؤف الشایب دبیر کل جنبش آزادی بحرین

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری 14f2011.com؛ ائتلاف جوانان انقلابی 14 فوریه بحرین در بیانیه‌ای آزادی این مبارز سیاسی بحرینی مقیم انگلیس را به طور عام به مردم بحرین و به‌طور خاص به عبدالرؤف شایب تبریک گفت.

این ائتلاف در پیامی اعلام کرد: سرویس اطلاعاتی بریتانیا تنها به حمایت از آل‌خلیفه بسنده نکرد، بلکه با تلاش فراوان سعی کرد که مخالفان واقعی به‌ویژه شخصیت‌های برجسته معارض را در هر جایی که هستند در تنگنا قرار دهد و آنها را تعقیب کند تا در اقدامی آشکار آن‌ها را از مقاومت و ایستادگی باز دارد.

عبدالرؤف شایب به حق ثابت کرد که صاحب عقیده راسخ و تزلزل‌ناپذیر است، پس هزاران سلام و درود بر جهاد و مقاومت او که آل‌خلیفه و انگلستان را توأمان عاجز کرد.

یادآور می‌شود، دادگاهی در انگلیس، دبیرکل جنبش انقلابی «خلاص» بحرین و سخنگوی رسمی ائتلاف انقلابیون 14 فوریه را به اتهام داشتن اطلاعاتی برای انجام اقدامات تروریستی محاکمه کرد و وی در تاریخ 17 دسامبر 2015 به حبس 5 ساله محکوم کرد.

انتهای پیام

captcha