نمایشگاه دوازدهم قرآن و عترت اهواز آغاز به کار کرد
کد خبر: 3716223
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴
دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز/

نمایشگاه دوازدهم قرآن و عترت اهواز آغاز به کار کرد

گروه فعالیت های قرآنی ـ دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز عصر امروز 30 اردیبهشت ماه با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان در موزه هنرهای معاصر اهواز آغاز به کار کرد.

به گزارش ایکنا از خوزستان، آیین افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز عصر امروز 30 اردیبهشت با حضور آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان و آیت‌الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، مسئولان استانی و فعالان قرآنی در محل موزه هنرهای معاصر اهواز برگزار شد. 

این مراسم قرآنی با تلاوت حامد شاکرنژاد قاری بین‌المللی کشورمان آغاز شد. سپس سید کریم موسوی معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گزارشی از نمایشگاه دوازدهم ارائه داد و پس از آن محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن تقدیر از حضور مسئولان استانی در آیین گشایش نمایشگاه قرآن، استقبال مردم از این رویداد قرآنی در سالهای گذشته را نشان دهنده پیوند مردم استان با قران کریم دانست. 

همچنین در این مراسم آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اظهار امیدواری کرد که این گونه فعالیت‌های قرآنی همراه با تدبر باشد و در مرحله بالاتر به مرحله عمل برسد. 

پایان بخش برنامه افتتاحیه نمایشگاه قرآن کریم، اجرای گروه تواشیح مشکات بود. 

گفتنی است، دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز از 30 اردیبهشت تا 8 خرداد در محل موزه هنرهای معاصر اهواز از ساعت 18 تا 23 پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.  

انتهای پیام

captcha