شرکت ۳۰ نفر قرآن‌آموز بانه‌ای در طرح بزرگ ختم قرآن
کد خبر: 3716235
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰

شرکت ۳۰ نفر قرآن‌آموز بانه‌ای در طرح بزرگ ختم قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه گفت: 30 نفر از قرآن‌آموزان شهرستان بانه دردهمین دوره طرح بزرگ ختم قرآن «هر روز یک حزب قرآن » شرکت کرده‌اند.

شرکت ۳۰ نفر قرآن‌آموز بانه‌ای در طرح بزرگ ختم قرآن

حجت‌الاسلام حسن رهبر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: تعداد ۳۰ نفر از قرآن‌آموزان و متعلمان مؤسسات قرآنی شهرستان بانه در دهمین دوره طرح بزرگ ختم قرآن کریم شرکت کرده‌اند.
وی افزود: در این طرح بزرگ ختم قرآن روزانه در دو گروه توسط ۱۲۰ نفر تعداد ۱۲۰ حزب قرآن یعنی تمام ۳۰ جزء قرآن به صورت جمعی و در عین حال انفرادی قرائت می‌کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بانه با اعلام اینکه این دوره ختم قرآن برای هر شرکت‌ کننده طی چهار ماه به اتمام می‌رسد، عنوان کرد: در طی این چهار ماه هر روز ۲۴۰ نفر در دو گروه ۱۲۰ نفر قرآن به طور کامل ختم می‌شود و ثواب آن مضاعف می‌شود.
وی اعلام کرد: اعضای شرکت‌کننده بدون اینکه همدیگر را ببینند و تنها با صرف ۱۰ دقیقه از وقت روزانه خود یک حزب را خوانده و به ختم روزانه قرآن هم کمک می‌کنند.
حجت‌الاسلام حسن رهبر در پایان یادآور شد: اجرای این طرح بزرگ بمنظور انس و الفت بیشتر با قرآن کریم و ارتقای فرهنگ قرآنی و سبک زندگی قرآنی است.
انتهای پیام

captcha