ماه رمضان بهترین فرصت خودسازی و تبیین تقوای الهی است
کد خبر: 3716237
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰

ماه رمضان بهترین فرصت خودسازی و تبیین تقوای الهی است

گروه اجتماعی- سرپرست اداره تبلیغات اسلامی مریوان گفت: ماه رمضان بهترین فرصت خودسازی و تبیین تقوای الهی است که بر این اساس از اهمیت و جایگاه بسیار ویژه ای به نسبت سایر ماهها برخوردار است.

ماه رمضان بهترین فرصت خودسازی و تبیین تقوای الهی است

حجت‌الاسلام عبدی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی مریوان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: ماه رمضان بهترین فرصت خودسازی و تبیین تقوای الهی است که بر این اساس از اهمیت و جایگاه بسیار ویژه ای به نسبت سایر ماهها برخوردار است.
وی افزود: با توجه به ماهیت ماه رمضان و دیدگاه عرفانی و معنوی که مسلمانان به این ماه عظیم‌الشان دارند باید بهترین بهره را از آن در راستای تبیین و تشریح موازین اسلامی و نیز مباحث عمیق اعتقادی برد.
حجت الاسلام عبدی با اشاره به اینکه در حال حاضر بی حجابی هاو بدحجابی هایی را در جامعه شاهد هستیم که هدف جنگ نرم دشمنان برای جوانان این مرز و بوم است، بیان کرد: این ماه مبارک فرصت مغتنمی است به ویژه برای نوجوانان و جوانان تبیین شود که در این ماه تذهیب نفس کنند.
وی یادآور شد: ثواب کارهای خیر در ماه مبارک رمضان چند برابر ایام سال است، اعمال در این ماه از چنان فضیلتی برخوردار است که خداوند برای خواب روزه‌‌دار نیز پاداش معین کرد.
انتهای پیام

captcha