اسامی داوران مسابقات قرآن اوقاف استان مرکزی اعلام شد
کد خبر: 3725734
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵

اسامی داوران مسابقات قرآن اوقاف استان مرکزی اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: اسامی ۱۳ نفر از داوران بنام استان جهت داوری مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف با سوابق کاری به سازمان ارسال شد.

اسامی داوران مسابقات قرآن اوقاف استان مرکزی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری ایکنا از استان مرکزی، اسامی داوران مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان مرکزی، اعلام شد. این اساتید از استانهای تهران، قم و مرکزی برای داوری این دوره از مسابقات دعوت شدند.
حجت‌الاسلام عبدالله حسینخانی، رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، در این‌ باره گفت: اسامی 13 نفر از داوران بنام استان جهت داوری مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف با سوابق کاری به سازمان ارسال شد.
وی ادامه داد: 18 داور در رشته‌های مختلف داوری این دوره از مسابقات را برعهده دارند که از این تعداد 9 داور بومی و 9 داور غیر‌بومی هستند. اسامی داوران بدین شرح اعلام می‌شود؛
در رشته تجوید؛ محمدرضا ابوالقاسمی و محمدکاظم ربیعی، وقف و ابتداء؛ حیدر کسمایی و مرتضی مختاری، صحت حفظ؛ مسعود اکبری، لحن؛ مهدی رحیمی و علیرضا احمدی، صوت؛ محمدباقر نشیبا و عبدالرضا هدایتی و دعاخوانی؛ حجت‌الاسلام متانت.
در رشته تجوید بانوان؛ اعظم تشیعی‌فر و هاجر عزت‌پژوه، وقف و ابتداء؛ ماندگار مهر و میر‌شفیعی، صحت حفظ؛ مریم سعیدی، لحن؛ عائده محبی و شیما چنگی، صوت؛ ایزدی و فرخنده کریم‌زاده، دعاخوانی؛ ایزدی و عائده محبی.
سرپرست هیئات داوران در بخش آقایان حیدر کسمایی و در بخش بانوان کریم‌زاده و عزت‌پژوه هستند. همچنین ناظر سازمان در بخش آقایان محمدرسول مهدوی و در بخش بانوان فرشته اسماعیلی هستند.
انتهای پیام

captcha