استمداد از قرآن؛ امن‌ترین راه برای عبور از آسیب‌های اجتماعی
کد خبر: 3737687
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۸
ابوالقاسمی عنوان کرد:

استمداد از قرآن؛ امن‌ترین راه برای عبور از آسیب‌های اجتماعی

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر رادیو قرآن و قاری بین‌المللی قرآن گفت: امروز نیاز ما به قرآن بیشتر از گذشته است، سال‌های آینده با توجه به گستردگی فضای شبکه‌های اجتماعی و اینترنت و هجوم افکار مختلف دشمنان، جوانان دچار چالش‌های فراوان می‌شوند که استمداد جُستن از قرآن امن‌ترین راه برای عبور از این مسیر سخت است.

استمداد از قرآن، امن‌ترین راه برای عبور از آسیب‌های اجتماعی است

احمد ابوالقاسمی، مدیر رادیو قرآن و قاری بین‌المللی قرآن کریم، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: مسابقات کشوری چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در استان مرکزی برگزار می‌شود. چند ماه قبل در سفری به استان شاهد فعالیت و پابکار بودن دستگاه‌های مختلف اجرایی بودم.

ایجاد موج عظیم قرآنی در استان مرکزی به واسطه مسابقات
مدیر رادیو قرآن تصریح کرد: استان مرکزی در دهه 70 میزبان برگزاری مسابقات قرآن اوقاف بود، اما امسال تمام دستگاه‌ها همه توان خود را در خدمت مسابقات قرآن به کار گرفتند تا مسابقات به نحو احسن در استان مرکزی برگزار شود. در استان دستگاه‌های متولی می‌توانند کمک کرده و زمینه موج عظیم قرآنی را فراهم آورند.
ابوالقاسمی با اشاره به اینکه صدا و سیما باید با تمام قوا در حوزه مسابقات قرآن ورود پیدا کند، اظهار کرد: صدا و سیما یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های موج‌آفرین در حوزه نشر فعالیت و فرهنگ قرآنی است، سازمان صدا و سیما اگر خوب عمل کند می‌تواند در شهر و استان تأثیرگذاری داشته باشد و بسیاری از مردم را از کم‌و‌کیف برگزاری مسابقات مطلع نماید.

با اطلاع‌رسانی کافی در میان علاقه‌مندان انگیزه ایجاد ‌می‌شود
وی بیان کرد: اطلاع‌رسانی کافی در حوزه جدول زمانبندی مسابقات قرآن به حضور مردم در مسابقات کمک کرده و باعث می‌شود جرقه ذهنی و ایجاد انگیزه بین علاقمندان ایجاد شود. بی‌تردید اگر امسال حضور نوجوانان را در مسابقات داشته باشیم سال‌های‌ آینده شاهد حضور آنان در جایگاه متسابق خواهیم بود.
ابوالقاسمی تصریح کرد: با استفاده از مبانی قرآن می‌توان از جوانان و نوجوانان در برابر آسیب‌های اجتماعی پاسداری کرد. جوانان بدانند مهم‌ترین منبع برای رفع ظلمات در تاریکی آسیب‌ها پناه بردن به کلام وحی است.

امروز نیاز ما به قرآن بیشتر از گذشته است
مدیر رادیو قرآن در پایان تصریح کرد: امروز نیاز ما به قرآن بیشتر از گذشته است، سال‌های آینده با توجه به گستردگی فضای شبکه‌های اجتماعی و اینترنت و هجوم افکار مختلف دشمنان، جوانان دچار چالش‌های فراوان شوند که استمداد جُستن از قرآن امن‌ترین راه برای عبور از این گذرگاه سخت است.
انتهای پیام

captcha