کرج؛ میزبان کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های دینی
کد خبر: 3739315
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵

کرج؛ میزبان کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های دینی

کانون خبرنگاران نبأ_ کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های دینی، علوم اسلامی، فقه و حقوق در ایران و جهان اسلام شهریور ماه 97 در کرج برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا‌، ‌نبأ‌؛ کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های دینی، علوم اسلامی، فقه و حقوق در ایران و جهان اسلام با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری‌ها و «مرکز توسعه خلاقیت و نوآوری علوم نوین» و با بهره‌گیری از مشارکت دانشگاه‌ها، سازمان‌ها، مراکز و مؤسسات علمی و تحقیقاتی کشور برگزار می‌شود.

این همایش با هدف آگاهی و دستیابی به جدیدترین دستاوردها و یافته‌های علمی و پژوهشی در حوزه‌های علوم انسانی، اجتماعی و فرهنگی در تاریخ 31 شهریور سال جاری در کرج برپا خواهد شد.
بر اساس این گزارش؛ تمامی اساتید، دانشجویان، محققان، متخصصان، صاحبنظران و علاقه‌مندان می‌توانند مقالات و تحقیقات خود را در باب محور‌های کنفرانس(پژوهش‌های دینی، علوم اسلامی، فقه و حقوق، الهیات، علوم انسانی، روانشناسی و معارف) تا 20 شهریور 97 ارسال کنند.
همچنین یادآور می‌شود؛ اعلام نتایج داوری حداکثر 5 روز پس از ارسال مقالات در نظر گرفته شده است.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال مقالات خود می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی دبیرخانه کنفرانس به نشانی پایگاه اطلاع‌رسانی این کنفرانس مراجعه و یا به پست الکترونیک info@ric2018.ir مکاتبه کرده و یا با شماره 09195489387 تماس بگیرند.

کرج؛ میزبان کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های دینی

پریا سبزمحمدی

انتهای پیام

 

captcha