کتاب داستان‌های رضوی در دامغان رونمایی شد
کد خبر: 3741030
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴

کتاب داستان‌های رضوی در دامغان رونمایی شد

گروه فرهنگی ـ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان از چاپ و رونمایی کتاب داستان‌های رضوی «کبوتر حرم» در این شهرستان خبر داد.

کتاب داستان‌های رضوی در دامغان رونمایی شد

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، محمد طالبی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان امرو‌ز 3 شهریوراز چاپ و رونمایی کتاب داستان‌های رضوی «کبوتر حرم» در این شهرستان خبر داد و گفت: این کتاب مشتمل بر مجموعه ای از ٥٥ اثر برگزیده مرحله شهرستانی و تنها حاوی داستان هایی است که از لحاظ نقد ادبی هیچگونه ویرایش و نقدی بر آنها وارد نشده است.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه شامل داستان هایی در رده مختلف سنی است متذکر شد: این افتخاری است برای مسئولان فرهنگی که نوجوانان نیز با فرهنگ رضوی آشنایی دارند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان با بیان اینکه داستان های کوتاه با محوریت داستان های رضوی از مجموعه آثار ارسالی سال ٩٧ به دبیرخانه است که نسبت به سال گذشته ٨٠ درصد رشد دارد یاداور شد: در قالب برگزاری جشنواره ملی داستان رضوی که به میزبانی سمنان برگزار می شود تاکنون قریب ١٠ عنوان کتاب حاوی داستانهای کوتاه و بلند رضوی توسط دبیرخانه دائمی جشنواره داستان رضوی (کبوتر حرم) در سمنان چاپ و منتشر شده است.

اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی داستان رضوی (کبوتر حرم) ١٥ شهریور به میزبانی سمنان برگزار می شود.

برای این دوره از جشنواره یک هزار و ٢٥٩ اثر داستانی از نویسندگان سراسر کشور ارسال شده و استانهای سمنان، خراسان رضوی و تهران از نظر شرکت کننده در این جشنواره در رده های اول تا سوم قرار دارند.

انتهای پیام

captcha