برگزیدگان مرحله شهرستانی جشنواره «داستان رضوی» تجلیل شدند
کد خبر: 3741045
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

برگزیدگان مرحله شهرستانی جشنواره «داستان رضوی» تجلیل شدند

گروه فرهنگی ــ همزمان با دهه امامت و ولایت طی مراسمی از برگزیدگان مرحله شهرستانی جشنواره داستان‌‌نویسی رضوی(کبوتر حرم) در دامغان تجلیل شدد.

 برگزیدگان مرحله شهرستانی جشنواره «داستان رضوی» تجلیل شدند

به گزارش ایکنا از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان،محمد طالبی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان امروز 3 شهریور با بیان اینکه در مرحله شهرستانی بیش از ٥٠ اثر داستانی توسط نویسندگان و دوستداران هنر داستان نویسی شرکت کردند ادامه داد:  جامعه دینی ایران اسلامی به یمن پیروی از مکتب نورانی اهل بیت (ع) و گام برداشتن در مسیر نورانی هدایت آنان دارای فرهنگ پربار با سابقه ای درخشان و آموزه های جاودان است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان با تاکید بر لزوم اهمیت انتقال مفاهیم و آموزه های دینی به صورت هوشمند و کاربردی در جامعه یاداور شد: بدون تردید با استفاده از روش های درست و به­روز از سوی فرهنگ سازان موجب پیشبرد و توسعه این حرکت می شود و در ساماندهی فعالیت های علمی و ادبی و نیز مقابله با حرکت های ضد فرهنگی کارآمد و موثر خواهد بود.

گفتنی است در این مراسم با معرفی علی میرزایی، سروش حق پرست و خدیجه یزدانی به عنوان افراد برتر اول تا سوم ازآنان تجلیل و از شرکت کنندگان مرحله شهرستانی نیز تقدیر به عمل آمد.

در این آیین علاوه بر برگزاری نقالی توسط هنرمندان جوان، چند اثر داستانی رضوی نیز قرائت شد.جشنواره ملی داستان رضوی همه ساله به میزبانی سمنان برگزار و امسال شاهد برگزاری چهاردهمین دوره آن در سمنان خواهیم بود.

برای چهاردهمین دوره جشنواره ملی داستان رضوی که اختتامیه آن ١٥ شهریور در سمنان برگزار می شود یک هزار و ٢٥٩ اثر ارسال شده که تاکنون ٧٥ اثر در مرحله اولی داوری انتخاب و هم اکنون داوری مرحله نهایی توسط سه داور ملی در حال انجام است. انتهای پیام

captcha