آغاز رقابت 6 گروه هم‌سرایی و هم‌خوانی مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3752769
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸

آغاز رقابت 6 گروه هم‌سرایی و هم‌خوانی مسابقات سراسری قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی – دقایقی قبل 6 گروه هم‌سرایی و هم‌خوانی مسابقات سراسری قرآن کریم با هم رقابت می‌کنند. 4 گروه خوزستانی هستند.

آغاز رقابت 6 گروه هم‌سرایی و هم‌خوانی مسابقات سراسری قرآن

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، رقابت‌های رشته هم‌خوانی و هم‌سرایی از دیگر رشته‌های آوایی و نغمات است که ساعت 15:30 دقیقه ظهر امروز، 12مهر آغاز شده است.
گروه تواشیح ثامن‌الحجج(ع) از استان یزد، گروه میعاد از خوزستان، گروه ألأنوار از خوزستان، گروه شمس از تهران، گروه آل یاسین(ع) و گروه العباد از خوزستان به اجرای برنامه می‌پردازند.
یاداور می‌شود، صبح امروز 10 متسابقان رشته دعاخوانی و 7 رشته اذان با هم رقابت کردند. نتایج و اهدای جوایز پس از نماز مغرب و عشاء در قالب اولین اختتامیه مسابقات انجام می‌شود.
اسامی داوران بخش هم‌سرایی و هم‌خوانی غلامرضا شاه‌میوه اصفهانی، مهدی دغاغله و محمود لطفی‌نیا داور لحن، عباس انجام، اسماعیل مؤمن ثانی، مجتبی مینوتن داور هماهنگ و حسن اجرا، محمد عباسی، محمد رضا جنتی و علی کاظمی داور صوت، ماجد نجاریان و میثم حاتم‌النجفی داوران متن و ادا، محمدرسول مهدوی داور آداب و شرایط هستند.
امام جمعه و محمدرضا پورزرگری داور صحت تلفظ و فصاحت الفاظ و عبارات، محمدحسین سعیدیان و محمد عباسی داور صوت، عباس انجام و اسماعیل مرمن ثانی داور آداب، شرایط و اجرای ممتاز هستند. شاه‌میوه اصفهانی سرپرست هیئات داوران هم‌سرایی و هم‌خوانی است.
مرحله سراسری چهل و یکمین دوره قرآن اوقاف به میزبانی اراک از 10 مهر آغاز شده و تا 23 همین ماه ادامه دارد. شامگاه امروز، 12 مهر اولین اختتامیه مسابقات قرآن اوقاف برگزار می‌شود.
انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha