اسامی داوران و متسابقان رشته حفظ کل مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3753134
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹

اسامی داوران و متسابقان رشته حفظ کل مسابقات سراسری قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی - چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی استان مرکزی و شهرستان اراک در پنجمین روز خود به رقابت‌های رشته‌های حفظ کل و قرائت اختصاص دارد.

اسامی داوران و متسابقان رشته حفظ کل مسابقات سراسری قرآن

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی استان مرکزی و شهرستان اراک در پنجمین روز خود به رقابت‌های رشته‌های حفظ کل و قرائت اختصاص دارد.
متسابقان رشته حفظ کل رضا گلشاهی از خراسان رضوی، محمود نوروزی از تهران، نوید رزمجو از فارس، محمدجواد مرادی از قم، محمد خاکپور از خراسان رضوی، محمدرسول تکبیری از تهران، سعید شاهرخی از کرمان، محمدرضا اکبریان اصفهان، ابوذر کرمی از مرکزی، حسین درستکار از هرمزگان، محمدعلی شریعتی از قم، علیرضا سامری از خوزستان و محموجواد دلفانی از تهران، سعید علی اکبری از قزوین، مجتبی علیرضالو از تهران با هم رقابت می کنند.
اسامی هیئات داوران در دو رشته حفظ کل و قرائت تحقیق بدین شرح است:
محمد بنیادی سرپرست هیئات داوران، محمدرضا ستوده نیا، عباس امام جمعه و حیدر کسمایی داوران تجوید، غلامرضا شاه‌میوه و صالح اطهری‌فرد داوران لحن، احمد ابوالقاسمی و محمود لطفی‌نیا داوران الاداء، محمد عباسی، امین پویا و نصرت‌الله حسینی داوران صوت، سید‌جواد سادات فاطمی، حسن حکیم‌باشی و سعید رحمانی از داوران وقف و ابتدا، امر آقایی، حجت‌الاسلام محمدصادق نصرالله و مهدی عباسی داوران صحت حفظ، امیر آقایی هادی حفظ و محمدحسین سعیدیان ناظر مسابقات هستند.
در نوبت صبح امروز، به ترتیب محمد علی شریعتی از قم، رضا گلشاهی از خراسان رضوی، محمود نوروزی از تهران، سعید علی اکبری از قزوین، مجتبی علیرضالو از تهران، ابوذر کرمی از مرکزی، علیرضا سامری از خوزستان و محمد جواد دلفانی از تهران تلاوت کردند.
یادآور می‌شود؛ عصر امروز قاریان تلاوت دارند.
انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha