پرونده‌های فساد اقتصادی باید سریع‌تر رسیدگی شود
کد خبر: 3753602
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی:

پرونده‌های فساد اقتصادی باید سریع‌تر رسیدگی شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ مرجع تقلید شیعه گفت: باید دستگاه قضائی هر چه سریع‌تر به پرونده‌های فساد اقتصادی رسیدگی کند زیرا تأخیر در این مسئله موجب بی‌اعتمادی مردم خواهد شد. 

پرونده‌های فساد اقتصادی باید سریع‌تر رسیدگی شودبه گزارش ایکنا از قم، آیت‌الله العظمی ناصر مکارم شیرازی امروز، 15 مهرماه در دیدار سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی با ایشان گفت: پلیس در نظام اسلامی دارای ویژگی‌های مهمی است. نیروی انتظامی در واقع حافظ ارزش‌ها در جامعه اسلامی است و باید جلوی مفاسد را بگیرد.
آیت‌الله مکارم شیرازی بیان کرد: امروز مسائل فضای مجازی کار پلیس را سنگین کرده است و دیگر دستگاه‌ها هم باید پشتیبان پلیس باشند تا آسیب‌های فضای مجازی کاهش یابد. 
وی افزود: فعالیت دستگاه قضایی مکمل کار نیروی انتظامی است؛ پلیس به شدت در دستگیری مفسدان تلاش می‌کند و آن‌ها را تحویل دستگاه قضایی می‌دهد اما چون تشریفات زیادی در رسیدگی به پرونده ها وجود دارد بازخوردی در جامعه دیده نمی شود. 
آیت الله مکارم شیرازی عنوان کرد: باید دستگاه قضائی هر چه سریع تر به پرونده‌های فساد اقتصادی رسیدگی کند. 
وی در توصیه‌هایی به پلیس با بیان اینکه مردم به پلیس اعتماد دارند؛ پلیس باید با ملایمت همراه با قاطعیت به برخورد بپردازد تاکید کرد: در برخورد با مرم عصبانی نشود مبادا در انجام وظیفه بهانه ای به دست کسی بدهید لذا در این زمینه پرسنل باید آموزش ببینند.
انتهای پیام

captcha