آغاز چهل‌ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن در بخش بانوان + اسامی داوران و متسابقان
کد خبر: 3754182
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶

آغاز چهل‌ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن در بخش بانوان + اسامی داوران و متسابقان

گروه فعالیت‌های قرآنی - رقابت بانوان قرآنی در مرحله سراسری مسابقات قرآن اراک از صبح امروز ۱۷ مهر آغاز شد.

آغاز چهل‌ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن در بخش بانوان+اسامی داوران و متسابقان

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، رقابت بانوان قرآنی در مرحله سراسری مسابقات قرآن اراک از صبح امروز، ۱۷ مهر آغاز شد.
پذیرش گروه اول بانوان عصر دوشنبه، ۱۶ مهر آغاز شد. گروه اول شامل ۱۸ نفر در رشته‌های معارف تفسیر، معارف حفظ حدیث و معارف حفظ موضوعی هستند که سه‌شنبه ۱۷ و چهارشنبه ۱۸ مهر با هم رقابت می‌کنند‌. از نفرات برتر چهارشنبه تجلیل می‌شود. گروه دوم رشته‌های دعاخوانی و هم‌سرایی و هم‌خوانی هستند که شرکت‌کنندگان این رشته‌ها نیز دوشنبه و سه‌شنبه در سالن شماره دو مجتمع کوه‌نور باهم به رقابت می‌پردازند.

اسامی متسابقان رشته تفسیر بدین شرح است: نرجس‌خاتون مرادی از خراسان جنوبی، فاطمه پور‌رحمانی از زرند کرمان، زهره کیانی از اصفهان، هاجر میرزایی از مرکزی، زینب باقری‌نژاد از قم و سما بابایی از تهران.
اسامی داوران رشته تفسیر نیز شامل این افراد است: زینب طیبی، معصومه شریفی و اعظم وفایی.
اسامی متسابقان رشته دعاخوانی نیز خانمها؛ فرزانه تجلی از چهارمحال‌و‌بختیاری، خدیجه نجفی از قزوین، زهرا محمدی از البرز، سهام بنی‌نعمه از خوزستان، معصومه آسودی از کرمان، زهرا میر‌گلوبیات از مرکزی، صفورا یداللهی از مازندران، زهرا مولودی‌فر از آذربایجان شرقی، منصوره دالوند از اصفهان، طاهره ایرانی از کردستان، راضیه سلطانی از خراسان جنوبی، محدثه سعیدی از سمنان، فاطمه مؤمنی از مرکزی، لیلا بابایی سماقی از زنجان، عصمت پیرمرادی از خوزستان، طاهره خیرخواه از بوشهر، فاطمه محمدی‌پور از گیلان، زهرا رضایی از تهران، ملیحه‌السادات طباطبایی از قم، سمیه جهانی از همدان، آسیه دهقان از فارس، زهرا زینی از آذربایجان غربی، بی‌بی مریم حسینی از خراسان رضوی، منیره سلطانی از یزد، سیدمعصومه موسوی از کردستان، صدیقه آذری از خراسان شمالی و حبیبه احدی از البرز می باشند.
داوران رشته دعاخوانی نیز نافذکلام و چراغی داور صوت، موسوی‌نیا و رحیمی‌فر داور لحن، گلپایگانی و تجملیان داور وقف و ابتدا، کاتب و شریفی داور تجوید و فصاحت، حسن‌خانی، بنی‌فاطمی و خورشیدی اصول اجرا. سرپرست هیئت داوران نیز الوندی است.
گروه سوم شامل رشته‌های حفظ ۲۰ جزء، ترتیل، ۱۰جز، حفظ کل و قرائت تحقیق است که چهارشنبه، ۱۸ مهر، پذیرش می‌شوند و از ۱۹ تا ۲۲ مهرماه با هم رقابت می‌کنند. آیین اختتامیه نیز ۲۳ مهر برگزار می‌شود.
انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha